قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۳ شهریور ماه با ۰.۸۸ درصد افزایش نرخ به ۲۱۵۵۵ دلار معادل ۶۳۸۷۷۱۶۴۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۸۲۶
بازدید : ۴۷۹

فرادید | بیت کوین با رشد قیمت همراه شد و لی همچنان در کانال ۲۱ هزار دلار قرار دارد. امروز ۳ شهریور ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۸۸ درصد به ۲۱,۵۵۵ دلار معادل ۶۳۸,۷۷۱,۶۴۷ تومان رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، شرایط کلی بازار تاحدودی بهبود یافته و بیت کوین با کمتر از ۱ درصد رشد به حدود ۲۱۵۰۰ دلار رسیده است. ارزش بازار این دارایی رمزپایه نیز امروز در حدود ۴۰۷.۱۵ میلیارد دلار و دامیننس آن ۳۹.۸% است.

به گزارش فرادید، معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو که یکی از بزرگترین بازار‌های مشتقات جهان است نیز به تازگی پس از سقوط بزرگ بازار و درست قبل از انقضای قرارداد‌های آگوست (مرداد و شهریور)، با بیشترین تخفیف برای قیمت‌ها در حداقل ۲ و نیم سال گذشته معامله می‌شود.

وبسایت newsbtc به عنوان یکی از مراجع تحلیلی ارز‌های دیجیتال امروز در تحلیل خود از بیت کوین نوشته که قیمت ۲۱,۰۰۰ دلار و ۲۰,۸۰۰ دلار دو حمایت اصلی بیت کوین هستند که اگر از دست بروند، احتمال افت قیمت زیادی وجود دارد.

این وبسایت همچنین نرخ‌های ۲۱,۵۰۰، ۲۲,۰۰۰ و ۲۲,۶۵۰ دلار را به عنوان مقاومت‌های اصلی بیت کوین معرفی کرده است.

خرس‌ها در نزدیکی سطوح ۲۱هزار و ۵۵۰دلار و ۲۱هزار و ۶۵۰دلار هستند، مقاومت بعدی بیت‌کوین نزدیک به سطح ۲۲هزار دلار است، بالاتر از این سطح قیمت ممکن است موج صعودی ثابتی را آغاز کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه هنوز نزدیک به سطح ۲۱هزار دلار است. حمایت اصلی نزدیک به منطقه ۲۰هزار و ۷۵۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند به سمت ۲۰هزار دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید