قیمت آپارتمان در منطقه یک تهران

قیمت آپارتمان در منطقه یک تهران

میانگین یکصد فایل عرضه شده در چند روز اخیر در منطقه یک نشان می‌دهد دست کم در قیمت‌های پیشنهادی، رشد محسوس مشهود است و میانگین قیمت فایل‌ها به حدود ۸۸ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر : ۱۰۹۸۳۷
بازدید : ۹۶۸

میانگین قیمت‌های پیشنهادی فروش هر مترمربع آپارتمان مسکونی در لوکس‌ترین و شمالی‌ترین منطقه تهران در حال حاضر به نزدیک ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

در آخرین اطلاعات آماری که به‌طور رسمی توسط بانک مرکزی منتشر شده، میانگین قیمت مسکن در معاملات انجام شده در منطقه یک تهران در طول تیرماه به بیش از ۸۳ میلیون تومان به ازای هر مترمربع رسید. این در حالی است که بررسی فایل‌های عرضه شده دست کم در این منطقه در مرداد ماه نیز با افزایش قیمت همراه بوده است.

«دنیای اقتصاد» میانگین یکصد فایل عرضه شده در چند روز اخیر در منطقه یک را محاسبه کرده که نشان می‌دهد دست کم در قیمت‌های پیشنهادی، رشد محسوس مشهود است و میانگین قیمت فایل‌ها به حدود ۸۸ میلیون تومان رسیده است.

این میانگین در حالی محاسبه شده که تعداد آپارتمان‌های نوساز عرضه شده در تعداد فایل‌های بررسی شده حدود ۱۰ درصد بوده است. به این ترتیب در صورتی که عرضه آپارتمان‌های نوساز در این منطقه افزایش یابد، میانگین قیمت‌های پیشنهادی می‌تواند قدری بیش از این باشد.

هنوز گزارش رسمی از تحولات قیمتی در بازار مسکن طی ماه میانی تابستان منتشر نشده، اما بررسی فایل‌های ثبت شده در بازار‌های نیازمندی‌های آنلاین ملکی افزایش قیمت‌های پیشنهادی را دست کم در منطقه لوکس تهران تایید می‌کند؛ بنابراین با توجه به رایج بودن تخفیف پای معامله در بازار مسکن رکودی، احتمال اینکه قیمت‌های نهایی در معاملات قدری پایین‌تر از این باشد، کم نیست. اطلاعات دقیق از آنچه در معاملات قطعی مرداد ماه گذشته است، ظرف چند روز آینده توسط بانک مرکزی منتشر خواهد شد.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید