(تصویر) جنجال خنده بی‌موقع اولیور کان در یک مراسم رسمی!

(تصویر) جنجال خنده بی‌موقع اولیور کان در یک مراسم رسمی!

اولیور کان مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد واکنش خود به همگروهی بایرن با بارسلونا در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان توضیح داد.

کد خبر : ۱۰۹۸۵۴
بازدید : ۳۲۸۷

در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دوباره بایرن مونیخ و بارسلونا با هم همگروه شدند. هنگامی که مشخص شد بارسلونا قرار است با بایرن مونیخ روبه‌رو شود، دوربین‌های تلویزیونی خنده اولیور کان مدیر عامل بایرن مونیخ را شکار کردند که این صحنه باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شد.

در همین حال، بعضی از مطبوعات اسپانیایی نیز به شدت از اولیور کان بابت این خنده انتقاد کرده‌اند و آن را نوعی مسخره کردن بارسلونا بابت شکست ۸-۲ این تیم مقابل بایرن در سال ۲۰۲۰ عنوان کردند. برای مثال نشریه اسپورت با تیتر «کان بارسلونا را مسخره می‌کند» نسبت به این موضوع واکنش نشان داد تا جنجال‌های مربوط به این بازی را از همین حالا داغ کند.

(تصویر) جنجال خنده بی موقع اولیور کان در یک مراسم رسمی!

حال پس از به وجود آمدن این حواشی و واکنش تند نشریات اسپانیایی، اولیور کان در این‌باره صحبت کرده و تعبیر رسانه‌ها از لبخندش را یک سوءتفاهم دانسته است. کان در مصاحبه با رسانه آلمانی بیلد گفت: «این برداشت واقعا اشتباه است. من به بارسلونا احترام زیادی قائل هستم و دلیل خنده من چیز دیگری بود.»

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید