(ویدیو) حمله هولناک روباه به یک زن در حیاط خانه اش

(ویدیو) حمله هولناک روباه به یک زن در حیاط خانه اش

فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌دهد که زنی تنها در حیاط خانه مشغول صحبت کردن با تلفن است، که ناگهان روباهی از پشت سر از راه می‌رسد و پای زن را گاز می‌گیرد. در این لحظه زن از خود دفاع می‌کند و تلاش دارد تا با ضربات پا و دست، این حیوان را از خود دور کند.

کد خبر : ۱۰۹۸۵۶
بازدید : ۴۱۹۵

فرادید | روز گذشته ویدیویی عجیب در رسانه‌های خارجی منتشر شد که نشان می‌داد، یک زن در شمال ایالت نیویورک مورد حمله وحشیانه یک روباه هار قرار می‌گیرد. این ویدیو حالا میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود و تعجب و ترس آن‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش فرادید به نقل از یاهو، فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌دهد که زنی تنها در حیاط خانه مشغول صحبت کردن با تلفن است، که ناگهان روباهی از پشت سر از راه می‌رسد و پای زن را گاز می‌گیرد. در این لحظه زن از خود دفاع می‌کند و تلاش دارد تا با ضربات پا و دست، این حیوان را از خود دور کند.

اما هر بار روباه با سماجت بیشتری تلاش می‌کند تا بازو، دست و پای زن را گاز بگیرد. در نهایت مردی با چوب از راه می‌رسد، ولی پیش از رسیدن او روباه با لگد‌های زن پا به فرار می‌گذارد.

افراد محلی گفته اند که این روباه در نهایت کشته شد، اما پیش از مرگ به فرد دیگری حمله کرد. طبق گفته آن‌ها آزمایش هاری نیز مثبت بوده است.

طبق گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، روباه ها، راکون ها، خفاش‌ها و اسکنک‌ها رایج‌ترین حیوانات وحشی هستند که ناقل هاری و انتقال ویروس به انسان هستند. حیوانات آلوده به هاری است سیستم عصبی مرکزی را آلوده می‌کنند.

این ویروس گرچه یک خطر جدی برای انسان محسوب می‌شود، اما پس اینکه انسان در معرض آن قرار بگیرد، قابل درمان است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ما که قبل ترش راندیدیم شاید خانم ازاری به روباد یا بچه هایش کرده باشدوحالا روباه بی زبان وقت تلافی کردن پیداکرده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید