قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

قیمت بیت کوین امروز ۶ شهریورماه با ۱.۱۷ درصد کاهش نرخ به ۲۰,۰۵۷ دلار معادل ۶۱۱,۰۶۲,۹۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۸۵۸
بازدید : ۵۰۹

فرادید | بیت کوین درجا زد و وارد کانال ۲۰ هزاردلار شد. امروز ۶ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۱۷ درصد به ۲۰,۰۵۷ دلار معادل ۶۱۱,۰۶۲,۹۲۵ تومان رسید.

از عصر دیروز تا به حال بازار با یک شیب تند در حال سقوط است. بیت کوین و آلت کوین‌ها طی این مدت دچار یک شوک قیمتی شده اند.

پس از آنکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در گردهمایی اقتصادی سالانه بانک مرکزی، از تشدید سیاست‌های پولی محدودکننده خبر داد، بیت کوین به پایین‌ترین سطح قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته رسید و ابتدا تراز ۲۰,۵۴۹ دلار را لمس کرد، ولی این روند کاهشی پس از وقفه‌ای اندک ادامه یافت؛ به طوری که بزرگ‌ترین رمزارز بازار با کاهش ۵.۷۲ درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت ۲۰,۱۷۶ دلار معامله شد.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین طبق معمول در زمان کاهش سنگین، پرحجم معامله شد و طی شبانه روز گذشته بیش از ۴۳ میلیارد دلار معامله در این ارز انجام شده است. این رقم تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از ارزش معاملات روز‌های عادی بیت کوین است. ارزش بازار بیت کوین هم با سقوط اخیر به ۳۸۶ میلیارد دلار رسیده است.

پاول گفت تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال مبنی بر افزایش ۵۰ یا ۷۵ واحدی نرخ بهره در نشست بعدی آن در ماه سپتامبر (شهریو و مهر)، به مجموع داده‌های دریافتی و چشم انداز در حال تحول بازار بستگی دارد.

تحلیلگران بر این باورند که افزایش احساس ریسک گریزی در بازار، قیمت بیت کوین را به کمتر از ۲۰ هزار دلار می‌رساند که البته رسیدن قیمت به اعداد کمتر از ۲۰ هزار دلار، در شرایط فعلی خیلی دور از ذهن نیست و قیمت با یک نوسان می‌تواند این اعداد را ببیند.

ادوارد مویا، تحلیلگر کارگزار Oanda می‌گوید: بیت‌کوین به طور آزمایشی به زیر ۲۱,۰۰۰ دلار می‌رسد و معامله‌گران منتظر خواهند بود تا ببینند آیا ریسک گریزی قیمت را به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار می‌رساند؟

ادوارد مویا همچنین می‌گوید: روند بیت‌کوین پس از اینکه پاول، رئیس فدرال رزرو با تکرار خود مبنی بر اینکه برای کاهش تورم سیاست‌های خود را سخت‌تر خواهد کرد، ضعیف شد. همچنین دارایی‌های پر رسیک در حال تلاش و مبارزه هستند. زیرا جدال پاول با تورم همچنان تهاجمی باقی می‌ماند، حتی اگر باعث کاهش رشد اقتصادی شود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید