(تصویر) جنجال کشف حجاب نیوشا مدبر، بازیگر سریال کیمیا

(تصویر) جنجال کشف حجاب نیوشا مدبر، بازیگر سریال کیمیا

نیوشا مدبر، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است و فارغ التحصیل رشته گرافیک است و در این رشته تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. اما جالب است بدانید که او پیش از آنکه وارد حوزه بازیگر شود، در رشته تخصصی خودش یعنی گرافیک فعالیت می‌کرد و مدیر تبلیغاتی یک شرکت تحت نام الکترو لوکس بود.

کد خبر : ۱۰۹۹۲۴
بازدید : ۴۱۲۴

فرادید | نیوشا مدبر بازیگر ۳۷ ساله سینما و تلویزیون که در حال حاضر ساکن ترکیه است، با انتشار یک ویدیو، رسما کشف حجاب کرده است. او در این ویدیو گفته که از این پس چهره واقعی اش را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو حالا با واکنش‌هایی روبرو شده است.

به گزارش فرادید، نیوشا مدبر، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است و فارغ التحصیل رشته گرافیک است و در این رشته تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. اما جالب است بدانید که او پیش از آنکه وارد حوزه بازیگر شود، در رشته تخصصی خودش یعنی گرافیک فعالیت می‌کرد و مدیر تبلیغاتی یک شرکت بود.

او در این رابطه پیش‌تر گفته بود: پیش از آنکه وارد عرصه بازیگری شوم به خاطر رشته ام که گرافیک بود مدیر تبلیغات یک شرکت بودم. شاید اگر از اول می‌دانستم می‌خوام بازیگر شوم در دانشگاه سینما می‌خواندم.

اما در نهایت او سال ۱۳۹۴ با سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار وارد قاب تلویزیون شد و با این مجموعه تلویزیونی به شهرت رسید. در این رابطه مدبر گفته که با تشویق برادرش، دوره‌های بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است. سپس سعی کرده با تئاتر شروع کند، چند تئاتر هم کار کرده که متاسفانه به اجرا نرسیده، ولی برایش یک دنیا تجربه به ارمغان آورد.

علاوه بر این نیوشا مدبر در ۳ فیلم سینمایی و اثر تلویزیونی نیز حضور داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال آمین به کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی، فیلم دو لکه ابر به کارگردانی مهرشاد کارخانی و فیلم دختر به کارگردانی سیدرضا میر کریمی اشاره کرد.

(تصویر) جنجال کشف حجاب نیوشا مدبر، بازیگر سریال کیمیا

۰
نظرات بینندگان
  • میم ارسالی در

    عقده ای بدبخت

  • میم ارسالی در

    عقده ای بدبخت

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید