(تصویر) جنجال تازه کلارا چیا، نامزد جرارد پیکه علیه شکیرا!

(تصویر) جنجال تازه کلارا چیا، نامزد جرارد پیکه علیه شکیرا!

کلارا چیا، نامزد جرارد پیکه که اکنون دانشجوی رشته روابط عمومی است، این ویدیوی جنجالی را برای ۵۶ هزار دنبال کننده خود منتشر کرد. اما طولی نکشید که با واکنش‌های متعدد طرفداران شکیرا مواجه شد و آن را حذف کرد.

کد خبر : ۱۰۹۹۶۳
بازدید : ۱۱۹۰۱

فرادید | کلارا چیا، نامزد ۲۳ ساله پیکه ویدیویی از خودش منتشر کرده که در پس زمینه آن یکی از آثار موسیقی شکیرا به نام «بهت تبریک میگم» پخش می‌شود. به اعتقاد رسانه‌های خارجی و کاربران جهانی فضای مجازی ویدیوی جسورانه نامزد جدید جرارد پیکه برای طعنه زدن به شکیرا است و حالا کاربران را خشمگین کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، کلارا چیا که اکنون دانشجوی رشته روابط عمومی است، این ویدیوی جنجالی را برای ۵۶ هزار دنبال کننده خود منتشر کرد. اما طولی نکشید که با واکنش‌های متعدد طرفداران شکیرا مواجه شد و آن را حذف کرد.

پس از حذف شدن این ویدیو نیز این شائبه ایجاد شد که آیا خود کلارا چیا آهنگ شکیرا را روی تصویر خودش گذاشته است، یا صفحه‌های جعلی و برخی طرفداران تصویر نامزد جرارد پیکه را گرفته اند و موسیقی «بهت تبریک میگم» را روی آن گذاشته اند.

(تصویر) جنجال تازه کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه علیه شکیرا!

اما با این وجود تصویر مشترک جرارد پیکه و کلارا چیا در انظار عمومی و در مراسم عروسی دوست پیکه منتشر شده است. گفته می‌شود شکیرا پس از اینکه جرارد پیکه با نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی در انظار عمومی ظاهر شد، خشمگین بود، چرا که ادعا می‌شود شکیرا و جرارد قراردادی داشتند که طبق آن قرار بود در اولین سال پس از جدایی، هر دو این حق را ندارند که با نامزد جدیدشان در انظار عمومی ظاهر شوند.

یک منبع به مجله سان گفته است که جرارد و کلارا ماه‌هاست که یکدیگر را می‌بینند. او دانشجویی است که در دفترش کار می‌کند و رویداد‌ها را سازماندهی می‌کند.

ادعای ازدواج زودهنگام و بارداری نامزد جدید جرارد پیکه

روز‌های گذشته بود که تصاویری از حضور جرارد پیکه و نامزدش کلارا چیا در مراسم عروسی دوست مدافع بارسلونا منتشر شد. پس از انتشار این تصاویر برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که حلقه‌ای در دست کلارا چیا دیده اند که احتمال ازدواج زودهنگام آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.

این رسانه‌ها همچنین مدعی شده اند که نامزد ۲۳ ساله جرارد پیکه باردار است و احتمالا مدافع بارسلونا به زودی دوباره پدر می‌شود.

جرارد پیکه در حال حاضر دو پسر دارد. میلان هفت ساله و ساشا پنج ساله است.

۰
نظرات بینندگان
  • سارا ارسالی در

    دیووونه شدن اینا هم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید