قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ شهریور ماه با ۰.۱۳ درصد افزایش نرخ به ۲۰,۲۰۳ دلار معادل ۶۰۹,۷۴۶,۷۴۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۹۹۹۳
بازدید : ۴۸۹

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۰ هزاردلار با نوسانات ناچیزی قرار دارد. امروز ۹ شهریور ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۰,۲۰۳ دلار معادل ۶۰۹,۷۴۶,۷۴۳ تومان رسید.

بیت کوین هفته جدید را در محدوده مثبت آغاز کرد و میانگین حجم معاملات آن تا ۳ درصد افزایش یافت. بزرگترین ارز رمزنگاری شده بازار روز دوشنبه پس از سه روز متوالی، به روند رشد بازگشت و زیان‌های هفتگی خود را تا حدود ۳ درصد کاهش داد. با تداوم این روند صعودی، قیمت مارک ۲۰ هزار دلار را پس گرفت.

به گزارش فرادید؛ این تغییرات مثبت، افزایش ارزش بازار بیت کوین تا مرز ۳۹۰.۵۰ میلیارد دلار را در پی داشت، ولی با توجه به عملکرد نسبتاً بهتر آلتکوین‌ها در این بازه زمانی، دامیننس آن به حدود ۳۹.۳% رسید. شاخص ترس و طمع نیز با چند پله کاهش، از منطقه "ترس شدید" به منطقه "ترس" وارد شده و عدد ۲۷ را نشان می‌دهد.

ادوارد مویا تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda در یادداشتی نوشت: بازگشت قیمت بیت کوین به بالای سطح ۲۰,۰۰۰ دلاری تا حدودی نشان دهنده بهبود پذیری آن است. این رمزارز با وجود ضعف گسترده بازار سهام، به بالای سطح ۲۰,۰۰۰ دلاری بازگشته است.

معامله گران رمزارز‌ها عادت ندارند که ببینند بیت کوین از سقوط وال استریت نجات پیدا می‌کند، بنابراین این می‌تواند یک نشانه امیدوارکننده باشد.

باید توجه داشت که مقاومت بزرگ بعدی می‌تواند نزدیک به منطقه ۲۰,۷۰۰ دلاری باشد. این نزدیک به سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی است. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومت ۲۱,۰۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۰,۰۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱۹,۵۰۰ دلار و پایین‌ترین سطح اخیر است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹,۲۰۰ دلار است. بسته شدن به زیر سطح حمایت ۱۹,۲۰۰ دلاری ممکن است باعث کاهش شدید شود. در مورد ذکر شده، ممکن است قیمت در جلسات آینده به سمت سطح ۱۸,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید