فهرست بازیگران زنی که رفتند و خارج از ایران کشف حجاب کردند

فهرست بازیگران زنی که رفتند و خارج از ایران کشف حجاب کردند

لیست و فهرست بازیگران زنی که در خارج ایران کشف حجاب کرده اند، به همین چند نفر ختم نمی‌شود. یکی دیگر از این چهره ها، زهرا امیر ابراهیمی است. بازیگری که در میانه دهه هشتاد با حواشی متعددی روبرو شد و  پس از آن ایران را ترک کرد و خبر از کشف حجاب خود داد.

کد خبر : ۱۱۰۰۳۳
بازدید : ۴۸۲۹۳

فرادید | با کشف حجاب نیوشا مدبر، بازیگر ۳۷ ساله سینما و تلویزیون در ترکیه، بار دیگر مسئله کشف حجاب بازیگران زن ایرانی در خارج کشور به محل بحث کاربران فضای مجازی بدل شده است. موضوعی که تازگی ندارد و از دهه‌های قبل آغاز شده است.

به گزارش فرادید، یکی از مهم‌ترین بازیگرانی زنی که کشف حجاب اش در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود سر و صدای زیادی به پا کرد. گلشیفته فراهانی بود. او که اکنون ۳۹ سال سن دارد در زمان حضورش در ایران در فیلم‌های درخشانی همچون «میم مثل مادر»، «دیوار»، «شهر زیبا»، «بوتیک» و «درباره الی» بازی کرده بود.

پس از مهاجرت به فرانسه نیز بیکار نماند و در سینمای هالیوود نقش‌های قابل توجهی گرفت. شاید به همین دلیل بود که او تمام پل‌های پشت سرش را خراب کرد و دیگر به ایران بازنگشت.

از جمله آثار او در خارج ایران می‌توان به دزدان دریایی کارائیب، خروج: خدایان و پادشاهان، استخراج، یک مشت دروغ و... اشاره کرد.

فهرست بازیگران زنی که خارج از ایران کشف حجاب کردند

مهناز افشار و کشف حجاب در آلمان

یکی دیگر از چهره‌هایی که کشف حجاب اش جنجال زیادی به پا کرد، مهناز افشار بود. بازیگری که در ایران وضعیت مناسبی در سینما داشت و به واسطه بازی‌های خوب اش در برف روی کاج ها، دارکوب و قسم مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته بود.

او سه سال قبل یک باره در یک مسابقه استعدادیابی در یک شبکه فارسی زبان به عنوان داور حاضر شد و به خاطر این حضور با انتقاد‌ها برخی مسئولان داخلی روبرو شد. چندی پس از این ماجرا هم او در آلمان رسما اعلام کرد که حجاب اش را برداشته است و بدین ترتیب تایید کرد که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران است و اکنون ۴۵ سال سن دارد. او اکنون بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد که در شمار پر مخاطب‌ترین صفحات فارسی اینستاگرام قرار گرفته است.

فهرست بازیگران زنی که خارج از ایران کشف حجاب کردند

لادن طباطبایی

سال ۹۱ بود که لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند و این کار را هم انجام داد. او سه سال بعد هم ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و با کشف حجاب خود توجه رسانه‌ها و کاربران را به خود جلب کرد.

فهرست بازیگران زنی که خارج از ایران کشف حجاب کردند

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که اکنون یکی از پرجنجال‌ترین چهره‌های فضای مجازی است. دو سال قبل به ترکیه مهاجرت کرد و در همان روز‌های ابتدای حضورش در این کشور، کشف حجاب کرد تا دایره جنجال هایش را بازتر کند.

او برخلاف دیگر بازیگرانی زنی که خارج از کشور کشف حجاب کرده اند، سن و سال کمتری دارد و سابقه حضورش در سینما و تلویزیون خیلی زیاد نیست و بازی قابل توجهی نیز در کارنامه اش دیده نمی‌شود.

اما او به لطف جنجال‌های متعدد و پر سر وصدایش توانسته است در اینستاگرام بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال کننده داشته باشد

از مینا لاکانی و زهرا امیر ابراهیمی تا صدف طاهریان

لیست و فهرست بازیگران زنی که در خارج ایران کشف حجاب کرده اند، به همین چند نفر ختم نمی‌شود. یکی دیگر از این چهره ها، زهرا امیر ابراهیمی است. بازیگری که در میانه دهه هشتاد با حواشی متعددی روبرو شد و پس از آن ایران را ترک کرد و خبر از کشف حجاب خود داد.

علاوه بر او می‌توان به چهره‌های دیگر همچون مینا لاکانی، شقایق نوروزی، صدف طاهریان، ساناز تاری، حنانه شهنشاهی، لادن طباطبایی، پرستو صالحی، روناک یونسی، چکامه چمن ماه، سمیرا سیاح و... اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
  • سروش ل ارسالی در

    به نظرم بعضی هاشون اصن بازیگرای خوبیم نبودن همون بهتر که رفتن

    • علیرضا ارسالی در

      برن ب درک فدای سرم

  • علی ارسالی در

    چنتا بی ظرفیت بی حجاب مهم نیست حجاب یک فرهنگ است یک اصالت است رفتند چه کردند به کجا رسیدند

  • سجاد ارسالی در

    چه اهمیتی داره

  • ناشناس ارسالی در

    انشالله هر کجا هستن به سلامت وموفق باشن
    هر کسی نظری برای خودش وزندگی داره

  • تهمینه ارسالی در

    بسیارکارخوبی کردن.موفق باشن که حتماهم هستن.
    توایران نه آینده ای داشتن نه کسی عادلانه زندگی میکنه.
    موفقیت اکثرشون رو هم داریم میبینیم که اگه اینجابودن هیچوقت همچین جایگاهی پیدانمیکردن.

    • ناشناس ارسالی در

      کدوم جایگاه؟

  • ناشناس ارسالی در

    به جهنم که رفتن

  • محسن‌ ارسالی در

    جاشونو‌بهتر‌از‌اونها‌پر‌کردن‌همین‌الانهم‌پشیمونشدن‌زنگ‌بزنید‌بپرسید‌‌دلشون‌برای‌کشور‌تنگشده‌

  • عدالت ارسالی در

    شما را بخدا مردم محترم،به یه عده بازیگرمعلوم الحال،ازواژه منزلت هنرمنداستفاده نکنید،هنر تقدس داره.هنرمند یعنی داریوش ارجمند،یعنی مرجان محتشم،لعیا زنگنه.

  • بیژن ارسالی در

    کشف حجاب یعنی حجاب را کشف کردن؟یاحجاب راشکافتن؟

  • ناشناس ارسالی در

    به مردم چکارداریدهرکسی مختاره هرجوردوست داره بگرده هرکسی توقبرخودش میزارن بابا چقدردخالت میکنید

  • علی ارسالی در

    به نظر من اینها لیاقت کشور ایران را نداشتند اینها غریب پرستند

  • ف ارسالی در

    رفتند واسشون بهتر شد میموندن هیچ رشدی نداشتن متاسفانه ،باز هم هستن که برن و خواهند رفت

  • ناشناس ارسالی در

    اینها از اولش هم باحجاب نبودند

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید