شایعه‌های عجیب تازه در مورد کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!

شایعه‌های عجیب تازه در مورد کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!

یکی از عجیب‌ترین شایعه‌های چند روز گذشته در مورد مهران مدیری، ازدواج او با یک زن خارجی بود. برخی رسانه ها، صفحه‌های مجازی و سایت‌های داخلی شایعاتی منتشر کرده بودند دال بر اینکه مهران مدیری همسرش را طلاق داده و حالا با یک خارجی ازدواج کرده است.

کد خبر : ۱۱۰۰۴۴
بازدید : ۳۶۳۷

فرادید | از قدیم گفته اند: هر که بام اش بیش، برف اش بیشتر. این ضرب المثل در مورد شرایط کنونی مهران مدیری صدق می‌کند. احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که مگر او الان چه شرایطی دارد. همین حالا کلمه مهران مدیری را در مرورگرتان جستجو کنید، تا ببینید حجم شایعات در مورد او در چند روز اخیر زیاد شده است.

به گزارش فرادید، هر چه شهرت بیشتر باشد، میزان شایعاتی که در مورد شما شکل می‌گیرد بیشتر است. در مورد مهران مدیری نیز این مسئله صدق می کند و همیشه شایعات پیرامون او وجود داشته اند. گاهی این شایعات کم می‌شود و گاهی زیاد. اما انگار همیشه تداوم دارند. البته فقط این شایعات در مورد او نیست.

بیشتر چهره‌هایی که طرفدار زیادی دارند، همیشه مورد گزند شایعات قرار می‌گیرند. مثلا همین دیروز نوشته بودند که امین حیایی عزادار شده است. اما واقعیت این بود که امین حیایی در مراسم ختم مرحوم منوچهر اسماعیلی، دوبلور شهیر شرکت کرده بود.

اگر بخواهیم تعداد شایعات یک هفته اخیر در مورد چهره‌ها را در اینجا ذکر کنیم، خواندن اش از حوصله خارج می‌شود. پس بهتر است مروری به شایعات اخیر در مورد مهران مدیری داشته باشیم.

شایعه‌ها و دروغ‌های شاخدار در مورد مهران مدیری

یکی از عجیب‌ترین شایعه‌های چند ساعت گذشته در مورد مهران مدیری، ازدواج او با یک زن خارجی بود. برخی رسانه ها، صفحه‌های مجازی و سایت‌های داخلی شایعاتی منتشر کرده بودند دال بر اینکه مهران مدیری همسرش را طلاق داده و حالا با یک خارجی ازدواج کرده است.

(تصویر) شایعه‌های عجیب تازه در مورد مهران مدیری؛ از کتک خوردن و ازدواج تا فراماسون بودن!

اما واقعیت این بود که تصویر و فیلم به مراسم عروسی جهانگیر روزبه (دایی جون انگلیسی) در سریال خاتون بر می‌گردد. شخصیتی که نقش آن را مهران مدیری بازی می‌کرد و در قسمت‌های پایانی با یکی از آوارگان لهستانی ازدواج کرد.

(تصویر) شایعه‌های عجیب تازه در مورد مهران مدیری؛ از کتک خوردن و ازدواج تا فراماسون بودن!

علاوه بر این تصویری دیگر هم منتشر شده و برخی مدعی شده اند که مهران مدیری کتک خورده است. تصویری که مربوط به سریال پدر گواردیولا است.

یک سایت داخلی و برخی صفحه‌های مجازی هم همزمان با یکدیگر شایعه فراماسون بودن مهران مدیری را مطرح کرده اند. البته مشخص است که این افراد، الگوی بررسی شان را از چه کسی یاد گرفته اند. صرفا چند عدد را کنار هم گذاشته اند و نتیجه گرفته اند که مهران مدیری فراماسون است. شاید به نظرتان خنده دار به نظر برسد. اما اگر سری به فضای مجازی بزنید این شایعه‌های عجیب به چشم تان می‌خورد.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    بازیش تو خاتون خیلی قشنگ برعکس بازی بدش تو درخت گردو

  • ناشناس ارسالی در

    فراماسون بودنش که از قهوه تلخ شروع شد وسازندش هم در پستش خیلی قشنگ و واقعی توضیح داده بود. من یادم هست بخاطرمطالبش سایت های فارسی رابالا وپائین کردم وچیزی بدست نیاوردم ولی با مطالب انگلیسی معنی می داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید