گل‌محمدی برد پرسپولیس را به چه کسانی تقدیم کرد؟

گل‌محمدی برد پرسپولیس را به چه کسانی تقدیم کرد؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی تیمش مقابل صنعت را به بانوان هوادار این تیم تقدیم کرد.

کد خبر : ۱۱۰۰۴۷
بازدید : ۴۲۳

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: به نوبه خودم این برد را به هواداران خاص تیم‌مان یعنی بانوان پرسپولیسی گرامی تقدیم می‌کنم که حضورشان پرشور، گرم و بانشاط بود.

همین‌طور از همه هوادارانی که امروز تشویق‌مان کردند، تشکر می‌کنم و پیروزی امروز تقدیم آنها. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و از تک تک تماشاگران سپاسگزاریم.

جو خوبی که در ورزشگاه وجود داشت، باعث شد بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند و این حضور گرم‌شان انگیزه فوق‌العاده‌ای به تیم داد و از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم. در حضور هواداران حیف بود بازی را نمی‌بردیم.

نفت برای همه تیم‌ها دردسر ایجاد می‌کند

وی در ادامه افزود: نیمه اول برای ما خوب بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ما با پاس‌های کوتاه موقعیت‌های خوبی ساختیم و حریف را کنترل کردیم. به غیر از یک اشتباهی که در نیمه اول انجام دادیم، موقعیتی به حریف ندادیم.

در نیمه دوم، حریف ما عملکرد خوبی داشت و نباید از کیفیت فنی این تیم غافل باشیم. قطعاً نفت برای همه تیم‌ها دردسر ایجاد می‌کند. در نیمه دوم شاهد بودیم نفت آبادان به خوبی به بازی مسلط شد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند.

پرسپولیس نباید در زمین خودش دنبال حفظ گل باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: در بخشی از بازی وقتی جلو می‌افتیم باید بیشتر کار کنیم. درست است که باید از گلی که زدیم دفاع کنیم، ولی به بازیکنانم گفتم باید برای گل دوم برویم. پرسپولیس نباید در زمین خودش اینجوری دنبال حفظ گل باشد.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون بازی سختی بود و آن‌ها تلاش خودشان را کردند و با انگیزه بالایی وارد زمین شدند. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون گرفتن این سه امتیاز از لحاظ روحی و روانی کمک‌مان می‌کند. باید از این بازی درس بگیریم تا تجربه بیشتری برای زیبا بازی کردن کسب کنیم.

گل‌محمدی درباره اینکه تیمش با وجود کسب سه امتیاز تیم برتر زمین نبود، گفت: درباره این مسئله صحبت کردم و فکر کنم پاسخ سؤال‌تان در صحبت‌هایم بود.

گل نخوردن می‌تواند تضمین قهرمانی باشد

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که نقطه قوت تیمش در خط دفاعی و گل نخوردن است، خاطرنشان کرد: امروز دو سه موقعیت به حریف دادیم و عملکرد علیرضا بیرانوند در برخی صحنه‌ها خوب بود و نشان داد کیفیت بالایی دارد و بدون شک باید نفر اول تیم ملی در جام جهانی باشد. همینطور خط دفاعی تیم که در گل نخوردن تیم تأثیرگذار هستند.

وقتی چهار بازی گل نمی‌خورید حس خوبی است و این روند می‌تواند به ما کمک کند و گل نخوردن می‌تواند تضمین قهرمانی باشد. وقتی توپ نداریم وظایف دفاعی بازیکنان مشخص است و باز هم می‌گویم می‌توانیم بهتر دفاع کنیم و توپ‌گیری بیشتری داشته باشیم. هنوز جا داریم و باید انتقال‌دهنده خوبی باشیم.

خوشحالیم فوتبال ایران سر و سامان پیدا می‌کند

وی درباره انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: در کنفرانس قبل از بازی در مورد این موضوع صحبت کردم. روندی که وجود داشت در نهایت باعث برگزاری انتخابات شد.

فوتبال ایران در آسیا شناخته شده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و لغو یا دوباره برگزار شدن مجمع انتخابات فدراسیون در شأن فوتبال ما نیست و باید برنامه‌ریزی درست و بهتری داشته باشیم. خوشحالیم فوتبال ایران سر و سامان پیدا می‌کند و برای تاج و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید