(ویدیو) خبرسازی شهربانو منصوریان این بار در استادیوم آزادی

(ویدیو) خبرسازی شهربانو منصوریان این بار در استادیوم آزادی

در ادامه این ویدیو، شهربانو منصوریان به حمایت از تیم صنعت نفت آبادان می‌پردازد و می‌گوید که در جایگاه طرفداران تیم صنعت نفت آبادان در استادیوم آزادی نشسته است و فعلا جایگاه خالی است و هنوز طرفداران نیامده اند.

کد خبر : ۱۱۰۰۵۵
بازدید : ۱۵۵۲

فرادید | شهربانو منصوریان که همواره در جنجال‌های روز تلاش می‌کند، حضور داشته باشد، این بار هم با فراهم شدن حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، ویدیوی منتشر کرده است. او در این ویدیو می‌گوید که برای دیدن بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به ورزشگاه آزادی رفته است.

به گزارش فرادید، در ادامه این ویدیو، شهربانو منصوریان به حمایت از تیم صنعت نفت آبادان می‌پردازد و می‌گوید که در جایگاه طرفداران تیم صنعت نفت آبادان نشسته است و فعلا جایگاه خالی است و هنوز طرفداران نیامده اند.

او پیش‌تر هم با اظهار نظر در مورد مبارزه سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی، جنجال آفرین شده بود. او ویدیویی منتشر کرد و گفت که حاضر است مدت کوتاهی سجاد غریبی را آموزش بدهد و در مقابل در همه رقابت‌های جهانی، آسیایی و غیر رسمی پیروز شود.

بیوگرافی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان متولد ۱۳۶۴ است و حدود ۲۰ سال است که در رشته‌های رزمی فعالیت دارد. او تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش (سهیلا و الهه) در ووشو به دست آورده است.

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    این شهربانو منصوریان رو نباید اینقد بزرگش کنن همش حاشیه درست میکنه

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید