مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در سیرجان

مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در سیرجان

تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد، اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

کد خبر : ۱۱۰۰۷۵
بازدید : ۹۶۵

مرگ جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان رسیدگی ویژه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب نمایند.

جسد بی جان جوان در پشت فرمان

محسن نیک ورز اظهار داشت: در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه به محل عزیمت می‌نمایند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله در پشت فرمان می‌شوند.

وی بیان کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد، اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

آخرین تماس فعال فضای مجازی با مادرش

دادستان سیرجان اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چند ساعت بعد در خودروی شخصی اش پیداشده است.

این مقام قضائی بر حفظ حرمت انسان‌ها تاکید کرد و گفت: متأسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته و یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می‌نمایند و با اظهار نظر‌های غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها می‌شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید