قیمت بیت کوین و اتریوم، امروز ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین و اتریوم، امروز ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ شهریورماه با ۱.۰۶ درصد کاهش نرخ به ۱۹۸۲۷ دلار و ۴۲ سنت معادل ۶۰۱۸۲۱۶۷۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۱۲۵
بازدید : ۳۴۵

فرادید | بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و وارد کانال ۱۹ هزاردلار شد. امروز ۱۳ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۰۶ درصد به ۱۹۸۲۷ دلار و ۴۲ سنت معادل ۶۰۱,۸۲۱,۶۷۹ تومان رسید.

روز جمعه بیت کوین و اتریوم هر دو اندکی کاهش یافتند، زیرا بعد از دریافت آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده مشخص شد نرخ بیکاری اندکی افزایش یافته است، اما به اندازه کافی برای تغییر وضعیت بازار کار قدرت نداشت.

روز گذشته قیمت بیت کوین به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار رسید و بعد از نوسانات اندک، در همین ناحیه باقی ماند. این دارایی دیجیتال اکنون با قیمت ۱۹,۸۲۷ دلار ترید می‌شود که حدود ۱ درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد. ارزش بازار آن نیز تا مرز ۳۸۱.۱۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش فرادید؛ شاخص ترس و طمع بیت کوین نشان می‌دهد که در ۴ سپتامبر، ۱۳ شهریور ماه احساسات در بازار ارز‌های دیجیتال وارد منطقه «ترس شدید» شده است. این شاخص عدد ۲۱ را نشان می‌دهد.

آیا بیت کوین به ۱۵،۰۰۰ دلار می‌رسد؟

مکس گوخمن (Max Gokhman)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری صندوق AlphaTrAI معتقد است که گزارش بیکاری در مشاغل سخت ممکن است باعث کاهش قیمت بیت کوین تا ۱۵,۰۰۰ دلار شود.

او همچنین اشاره کرد که ارقام بالاتر از حد انتظار در گزارش مشاغل احتمالاً نشان‌دهنده ادامه‌دار بودن سیاست پولی سختگیرانه فدرال رزرو است و ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت بیت کوین شود.

نظرسنجی پیتر شیف سقوط بیشتری را پیش‌بینی می‌کند

تقریباً یک هفته پیش، پیتر شیف منتقد بیت‌کوین، اقتصاددان و مدیر سرمایه‌گذاری سرشناس، در توییتر از دنبال‌کنندگان خود پرسید که آیا انتظار ریکاوری بیت‌کوین در بالاتر از ۲۰،۰۰۰ دلار را دارند یا خیر.

او سوال خود را به این صورت مطرح کرد: خریداران بیت‌کوین زودتر تمام می‌شوند یا فروشندگان آن؟ اکثریت معتقد بودند که خریداران زودتر تمام می‌شوند. بنابراین، شیف از این نتیجه برای حمایت از انتظارات نزولی خود مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین همچنان کاهش می‌یابد، استفاده کرد.

در اوایل سال جاری، او در توییتی اعلام کرد که بیت کوین احتمالاً حمایت ۱۰,۰۰۰ دلاری خود را آزمایش می‌کند.

در حال حاضر حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹,۵۵۰ دلار است. پشتیبانی اصلی نزدیک به سطح ۱۹۵۰۰ دلار است. شکستن زیر حمایت ۱۹,۵۰۰ دلاری ممکن است باعث کاهش شدید به ۱۹,۰۰۰ دلار شود. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت نیاز به حرکت به ۱۸,۵۰۰ دلار داشته باشد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید