(ویدیو) مازیار لرستانی بعد از هورمون تراپی ریش و سبیل درآورد

(ویدیو) مازیار لرستانی بعد از هورمون تراپی ریش و سبیل درآورد

مازیار لرستانی با ذوق و شوق در ادامه این ویدیو اشاره می‌کند که هر روز صورت اش را با تیغ می‌تراشد، به این امید که تعداد ریش و سبیل‌های صورت اش بیشتر شود. او همچنین می‌گوید که در تلاش هستند تا ورزش را آغاز کنند، اما هر بار مسئله جلوی ورزش کردن شان را می‌گیرد.

کد خبر : ۱۱۰۱۶۶
بازدید : ۲۰۰۹

فرادید | مازیار لرستانی (شهره لرستانی) به تازگی ویدیویی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده و خبر از ظاهر شدن ریش روی صورت اش داده است. او در این ویدیو توضیح می‌دهد که تعداد ریش هایش قبلا ۳۶ عدد بوده است، اما امروز به ۴۲ عدد رسیده است.

به گزارش فرادید، مازیار لرستانی با ذوق و شوق در ادامه این ویدیو اشاره می‌کند که هر روز صورت اش را با تیغ می‌تراشد، به این امید که تعداد ریش و سبیل‌های صورت اش بیشتر شود. او همچنین می‌گوید که به همراه دوست اش که در ویدیو حاضر است، در تلاش هستند تا ورزش را آغاز کنند، اما هر بار مسئله ای جلوی ورزش کردن شان را می‌گیرد.

او پیش‌تر با انتشار نسخه پزشک اش خبر از آغاز هورمون تراپی خود داده بود. کاربران مدعی اند که ریش درآوردن او در اثر هورمون تراپی اخیرش رخ داده است.

هورمون تراپی چیست؟

دکتر محمدرضا صفری نژاد، ارولوژیست و آندرولوژیست درباره هورمون تراپی می‌گوید که هدف از هورمون درمانی این است که فرد در قالب جنس مخالف از نظر فیزیکی و روانی احساس بهتری داشته باشد.

چون در حقیقت افراد ترانس از ظاهر مردانه یا زنانه خود ناراضی هستند و به کمک هورمون درمانی همراه با یک عده اعمال جراحی، فرد ظاهر دلخواه خود را به مقدار زیادی بدست می‌آورد. این نوع هورمون درمانی را هم هورمون درمانی جنس مخالف (cross-sex) می‌گویند.

بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است و از سال ۱۳۶۴، فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد.

او در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آن‌ها حضور داشته است.

مازیار لرستانی همچنین سابقه فعالیت در آثاری همچون هتل پرستاره، هزاران برگ و هزار رنگ، آپارتمان، آوای فاخته، امام علی، لیلی با من است، مختارنامه، فرار بزرگ، اخراجی‌ها، حلقه‌های ازدواج، شکلاتی، دم سرخ ها، خجالت نکش، به وقت خماری، هزارپا، آپاچی، اژدر و خسوف را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید