تصاویر دیدنی از هادی چوپان اسطوره بدنسازی، پیش از مسترالمپیا ۲۰۲۲

تصاویر دیدنی از هادی چوپان اسطوره بدنسازی، پیش از مسترالمپیا ۲۰۲۲

تصاویر هادی چوپان در حال حاضر تحت عنوان اسطوره بدنسازی از سوی کاربران تحسین و بازنشر شده اند.

کد خبر : ۱۱۰۱۶۸
بازدید : ۵۰۶۹

فرادید | هادی چوپان که در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۱ مقام سوم را کسب کرد، حالا خودش را برای مسابقات سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. مسابقاتی که قرار است ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱) در لاس وگاس آمریکا برگزار شود.

به گزارش فرادید، ویدیو‌های اخیر هادی چوپان نشان می‌دهد که او برای این مسابقات کاملا آماده است. رسانه‌های بین المللی نیز پیش بینی می‌کنند، که او امسال هم روی سکو حاضر شود و مدال کسب کند.

در این رابطه سایت خبری breakingmuscle نوشت که در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲، چوپان در حالی که برای تمرینات مستر المپیا ۲۰۲۲ آماده می‌شد، عضله‌های عظیم و آماده اش را به نمایش گذاشت. او با ترکیب آشکاری از قدرت خام، ماهیچه‌های غول پیکر و آمادگی عالی نشان داد که می‌تواند این بار از خط پایان عبور کند.

اما همچنان هادی چوپان باید بیگ رامی و براندون کری را به عنوان رقبای قدرتمند خود جدی بگیرد. چرا که هر یک از این ورزشکاران تلاش می‌کنند تا بهترین هیکل و اندام خود را به نمایش بگذارند تا دومین قهرمانی مسترالمپیا را به خانه ببرند.

او حالا چند ماه مانده به آغاز مسابقات تصاویری از آمادگی اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. تصاویری که تحت عنوان اسطوره بدنسازی از سوی کاربران تحسین و بازنشر شده اند.

بیوگرافی هادی چوپان

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در ابنو، شهرستان سپیدان، استان فارس است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بوده‌ است.

چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌است.

تصاویر هادی چوپان

تصویری بسیار دیدنی از هادی چوپان اسطوره بدنسازی

تصویری بسیار دیدنی از هادی چوپان اسطوره بدنسازی

تصویری بسیار دیدنی از هادی چوپان اسطوره بدنسازی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید