تصاویر/ چهره جوان مرد ۵۶ ساله سنگاپوری جهان را شگفت زده کرد!

تصاویر/ چهره جوان مرد ۵۶ ساله سنگاپوری جهان را شگفت زده کرد!

چواندو مرد ۵۶ ساله سنگاپوری، که چهره جوان اش جهان را شگفت زده کرده است، برای حفظ جوانی ظاهر خود یک رژیم غذایی خاص و برنامه‌ی روتین سختگیرانه‌ای دارد. او مخالف سرسخت عمل‌های زیبایی است و روش‌های ساده و طبیعی را برای مراقبت از پوست ترجیح می‌دهد.

کد خبر : ۱۱۰۲۱۲
بازدید : ۳۵۱۰

چواندو تان (Chuando Tan) یک مرد ۵۶ ساله‌ی سنگاپوری است که بیشتر از ۲۶ سال به نظر نمی‌رسد. با این حال، این جوانی ظاهر بدون بها نبوده است. رسانه‌های آسیایی این روز‌ها با عکس‌ها و صحبت‌های متعدد در مورد او پرشده است.

چندین منبع آنلاین تاکنون تایید کرده اند که این مرد به راستی در دهه ۵۰ سالگی خود به سر می‌برد، از جمله مجله استریت تایمز در سال ۲۰۰۱ با خود او گفتگو داشته هست. این مرد کیست؟ ظاهرا وی در طی سال‌های دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ یکی از مدل‌های مرد پر مشتری در کشور سنگاپور بوده که همان موجب علاقمندی وی به فشن و عکاسی شده هست.

چواندو برای حفظ جوانی ظاهر خود یک رژیم غذایی خاص و برنامه‌ی روتین سختگیرانه‌ای دارد. او مخالف سرسخت عمل‌های زیبایی است و روش‌های ساده و طبیعی را برای مراقبت از پوست ترجیح می‌دهد.

کودکی
چواندو تنها یک مرد خوش چهره نیست. او گرچه کار خود را با مدلینگ آغاز کرد، اما بعداً به عکاسی حرفه‌ای بدل شد. او استعداد خود در زمینه‌ی موسیقی را هم پرورش داده و با یک شرکت ضبط موسیقی به عنوان خواننده همکاری دارد. چواندو حالا مدیریت آژانس مدلینگ خودش را برعهده دارد.

علاوه بر همه‌ی این ها، فعالیت‌های بشردوستانه‌ی زیادی دارد و از شهرتی که در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده برای جلب توجه‌ها به مشکلات جامعه استفاده می‌کند.

در یک مطلب در سال ۱۹۹۳، چاندو که در آن زمان مدل بود می‌گفت او از چندان بیدار ماندن در شب اجتناب می‌کند و تنها از گوشت سینه مرغ مصرف کرده و هر روز برنج و مرغ پخته شده سبک هاینیز «Hainanese chicken-rice» می‌خورد. او همین طور دست کم چهار بار در هفته در باشگاه ورزش می‌کرده هست. گرچه مورد آخر نتیجه خود را داده و هیکل او حتی از ۲۰ سالگی اش نیز بهتر هست.

نوجوانی
بنا به دلایلی چهره شگفت انگیز وی تاکنون در خارج از سنگاپور شناخته شده نبود، ولی پس از آنکه در بیست و دوم جولای یک وب سایت چینی تصاویری از این عکاس همراه با سن وی را منتشر کرد، ناگهان توجه همه دنیا به وی جلب شد تا حدی که فالوئر‌های وی در اینستاگرام در طی تنها دو روز ناگهان از ۱۱۰،۰۰۰ به ۱۶۰،۰۰۰ نفر رسید.

همچنین تاکنون چنین خبر‌هایی را در مورد تعداد اندکی از خانم مشاهده کرده بودیم، پس شاید وجود چنین ژنی تنها به خانم‌ها محدود نمی‌شود و می‌تواند در مردان نیز وجود داشته باشد. این آقا ثابت کرده که داشتن چهره جوان در سنین بالا برای مردان نیز می‌تواند ممکن باشد.

منبع: پرشین وی، روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
  • احمد ارسالی در

    چهره اش خیلی پلاستیکی ومصنوعی است.رژیم سالم چیه؟؟؟ بوتاکس وژل و عمل های لیفت راهرکسی انجام دهد، چهره اش جوان میشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید