بازیگر نقش نجلا در فصل دوم نجلا کیست؟

بازیگر نقش نجلا در فصل دوم نجلا کیست؟

در فصل دوم نجلا، نقش نجلا به محیا دهقانی سپرده شد. او ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران است و از رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده است. او همچنین مدرک آزاد بازیگری نیز از داریوش ارجمند دریافت کرده‌است.

کد خبر : ۱۱۰۲۲۹
بازدید : ۳۰۶۶
فرادید | سریال نجلا داستانی عاشقانه را در حال و هوای اشغال خرمشهر روایت می‌کرد و فصل نخست آن در سال ۹۹ و فصل دوم آن در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد. حالا هم بار دیگر بازپخش این سریال بار دیگری به قاب تلویزیون برگشته و از شبکه افق پخش می‌شود.
به گزارش فرادید، تاکنون ۲۴ قسمت از فصل دوم سریال نجلا منتشر شده است و تنها ۱۲ قسمت به پایان پخش آن باقی مانده است. احتمالا تا پایان شهریور ماه آخرین قسمت‌های این سریال نیز پخش خواهد شد.
در این سریال نجلا ۲ حسام منظور، محیا دهقانی، هدایت هاشمی، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، سیدمهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مرتضی شاه کرم، پیر داغر، آنه ماری سلامه، هادی طراد، ایوب آقاخانی، احمد کاوری، آرش ظلی پور، تورج فرامرزیان، بدرالسادات برنجانی، حسین پوریده، رامین راستاد، احمد مسافری، حسین شفیعی، ابراهیم گله دار زاده، یاسین مسعودی، سجاد پراک، صفر محمدی، علی شهبازی و مهدی فتحی به ایفای نقش پرداخته اند.
نجلا را خیرالله تقیانی پور کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی نیز به عهده سعید سعدی بوده است.

نقش نجلا در فصل دوم را چه کسی بازی می‌کند؟

نقش نجلا را در فصل اول سارا رسول‌زاده بازی کرد و در فصل دوم این نقش به محیا دهقانی سپرده شد. او ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران است و از رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده است. او همچنین مدرک آزاد بازیگری نیز از داریوش ارجمند دریافت کرده‌است.
بازیگر نقش نجلا در فصل دوم نجلا کیست؟
اولین بار در فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار جلوی دوربین رفت. پس از آن در سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» حاضر شد تا نخستین تجربه تلویزیونی او در کارنامه اش ثبت شود.
او همچنین در سریال پایتخت۴ در نقش «سوسن» ظاهر شد و در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرد. علاوه بر این محیا دهقانی برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی - سان‌فرانسیسکو شد.
به تازگی نیز محیا دهقانی در فصل دوم سریال مستوران جلوی دوربین رفته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید