(ویدیو) چهره هما خاکپاش، بازیگر پیشکسوت در ۶۲ سالگی

(ویدیو) چهره هما خاکپاش، بازیگر پیشکسوت در ۶۲ سالگی

پس از دوری دو ساله، هما خاکپاش بار دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی گرفته است، در این میان برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به چهره هما خاکپاش در ۶۲ سالگی پرداخته اند. برخی نیز به انتشار شایعاتی در مورد او دامن زده اند.

کد خبر : ۱۱۰۲۳۳
بازدید : ۱۷۲۱

فرادید | هما خاکپاش، بازیگر پر کار دهه ۷۰ و ۸۰ هجری شمسی، حدود دو سال است که در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور نداشته است. او آخرین بار در مجموعه تلویزیونی خانه امن و بیگانه‌ای با من است حضور داشت است.

به گزارش فرادید، حالا پس از دوری دو ساله، او بار دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی گرفته است، در این میان برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به چهره هما خاکپاش در ۶۲ سالگی پرداخته اند. برخی نیز به انتشار شایعاتی در مورد او دامن زده اند.

اما با این وجود هما خاکپاش به این شایعات پاسخی نداده است.

بیوگرافی هما خاکپاش

هما خاکپاش با نام واقعی مه نسا خاکپاش متولد ۲ آذر ۱۳۳۹ در دامغان است. او نخستین بار با فیلم سینمایی پسر ایران از مادرش بی‌اطلاع است به‌کارگردانیِ فریدون رهنما در سال ۱۳۵۵ وارد سینما شد. ۱۲ سال بعد نیز با مجموعه تلویزیونی آینه عبرت به قاب تلویزیون آمد. او در سال ۱۳۷۱ نیز در فیلم سینمایی لبه تیغ به ایفای نقش پرداخت.

از جمله آثار او می‌توان به اشک و سکوت، ازدواج صورتی، غزل، شور عشق، دنیای وارونه، زندگی، قاصدک، عروس کاغذی، مادرم گیسو، مرد نامرئی، یحیی، روز‌های خوب زندگی، دره هزار فانوس، چشمهایم برای تو، سفر، عروس مامان، مردان آنجلس، پزشکان، روز‌های زندگی، قلب یخی، تلخ و شیرین، خط قرمز، او یک فرشته بود، نرگس، رستگاران و ... اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید