قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۶ شهریورماه با ۶.۳۰ درصد کاهش نرخ به ۱۸,۸۲۳ دلار معادل ۵۸۲,۴۳۵,۳۷۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۲۵۸
بازدید : ۵۰۱

فرادید | بیت کوین نتوانست مانال ۱۹ هزار دلار را حفظ کند و یک پله سقوط کرد. امروز ۱۶ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۶.۳۰ درصد به ۱۸۸۲۳ دلار معادل ۵۸۲۴۳۵۳۷۰ تومان رسید.

در حالی که برخی از کوین‌های جایگزین افزایش قیمت چشمگیری را در مقیاس روزانه تجربه می‌کنند، به نظر می‌رسد بزرگترین دارایی دیجیتال بازار در محدوده‌ای آشنا گیر افتاده است. این دارایی هفته گذشته، مارک روانی ۲۰,۰۰۰ دلار را از دست داد و از آن زمان به بعد، به غیر از چند پامپ کوتاه مدت، پایین‌تر از این سطح معامله می‌شود.

به گزارش فرادید؛ آخرین مورد از این تلاش‌های بی نتیجه، ساعاتی پیش رخ داد و بیت کوین را به بالاترین سطح روزانه خود در حدود ۲۰,۳۰۰ دلار رساند، اما بار دیگر در این مسیر متوقف شد. در حال حاضر، ارزش بازار آن به ۳۸۰ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، چیرگی آن بر آلتکوین‌ها به حدود ۳۹.۳ درصد رسیده است.

از طرف دیگر اتریوم می‌تواند مقاومت ۱۶۰۰ دلاری را آزمایش کند، در مجموع بازار کریپتو نیز به دنبال بازیابی سطوح قیمت است. اتریوم در حال تلاش برای افزایش سرعت رشد قیمت در بالای ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار است.

قیمت اکنون در بالای سطح ۱۶۵۰ دلار در حال تثبیت است. اتریوم برای شروع یک افزایش قوی، باید بالای ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار معامله شود. در این حالت، قیمت می‌تواند به سمت مقاومت ۱۷۰۰ دلار حرکت کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۵۵۰ دلار است. پشتیبانی هفتگی قیمت در سطح ۱۵۰۰ دلار قرار دارد، که در زیر این سطح، قیمت می‌تواند به سطح ۱۴۲۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید