همه چیز درباره گوشی ردمی A1، موبایل ارزان قیمت شیائومی

همه چیز درباره گوشی ردمی A1، موبایل ارزان قیمت شیائومی

شیائومی قیمت ۸۱ دلاری را برای ردمی a1 در نظر گرفته است. این مبلغ به پول ما و با حساب دلار ۳۰ هزار تومانی، چیزی در حدود ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان برای خریدار آب می‌خورد. البته قرار است پس از یک دوره فروش کوتاه مدت، قیمت ردمی A1 تا ۸۹۹۹ روپیه معادل ۱۱۳ دلار افزایش قیمت را تجربه کند. پس شیائومی ردمی A1 در حداکثر حالت، ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت.

کد خبر : ۱۱۰۲۷۹
بازدید : ۲۶۲۷

فرادید | شرکت شیائومی روز گذشته گوشی شیائومی ردمی A1 را با اندروید ۱۲ نسخه Go edition عرضه کرد، یک گوشی هوشمند که اولین دستگاه از سری Redmi A شیائومی است. طبق اعلام کمپانی چینی، این گوشی در سه رنگ و با پیکربندی حافظه یکسان در کارخانه شیائومی در هند تولید و وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش فرادید، شیائومی قصد دارد با این گوشی ارزان قیمت، بازار موبایل‌های رده اقتصادی را هدف قرار دهد. برای همین قیمت ۸۱ دلاری را برای ردمی A1 در نظر گرفته است. این مبلغ به پول ما و با حساب دلار ۳۰ هزار تومانی، چیزی در حدود ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان برای خریدار آب می‌خورد.

همه چیز درباره گوشی شیائومی ردمی A1 ارزان قیمت

البته قرار است پس از یک دوره فروش کوتاه مدت، قیمت ردمی A1 تا ۸۹۹۹ روپیه معادل ۱۱۳ دلار افزایش قیمت را تجربه کند. پس شیائومی ردمی A1 در حداکثر حالت، ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت. البته در ایران احتمالا قیمت این گوشی قدری بیشتر از این مقدار خواهد بود.

شیائومی ردمی A1 را در رنگ‌های مشکی، آبی روشن و سبز روشن به فروش می‌رساند.

مشخصات شیائومی ردمی A1

گوشی اقتصادی ردمی A1 از پردازنده MediaTek Helio A22، رم LPDDR۴X و صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی اچ دی پلاس با وضوح ۱۶۰۰x ۷۲۰ برخوردار است. در نمای پشت این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی دو مگاپیکسلی وجود دارد و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو دیده می‌شود.

همه چیز درباره گوشی شیائومی ردمی A1 ارزان قیمت

ابعاد این گوشی نیز ۹.۰۹*۱۶۴.۹*۷۶.۷۵ میلی متر است و ۱۹۲ گرم وزن دارد. همچنین از شبکه 4G و وای‌فای دو بانده پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۵ و GNSS به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد و از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است. این باتری به وسیله یک شارژر سریع ۱۰ واتی شارژ می‌شود، که در میان گوشی‌های رده اقتصادی قابل قبول است.

نکته قابل توجه اینجاست که برخلاف گوشی‌های پیشین، شیائومی می‌گوید شارژر ردمی A1 در جعبه‌ی محصول قرار دارد.

همچنین ردمی A1 دارای دو اسلات سیم کارت نانو و یک اسلات کارت میکرو SD دارد که تا ۵۱۲ گیگابایت کارت حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این ردمی A1 تنها با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره در دسترس است.

منابع: notebookcheck - gsmarena

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید