برزو ارجمند و احسان کرمی دیگر به ایران بر نمی‌گردند؟ (عکس + ویدیو)

برزو ارجمند و احسان کرمی دیگر به ایران بر نمی‌گردند؟ (عکس + ویدیو)

برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به استناد انتشار برخی تصاویر شخصی در اینستاگرام برزو ارجمند مدعی شده اند که او دارد پل‌های پشت سرش به ایران را خراب می‌کند و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد. ولی واقعیت این است که برزو ارجمند و احسان کرمی هنوز این موضوع را تایید نکرده اند و هنوز دارند نمایش پازل را در شهر‌های مختلف آمریکا روی صحنه می‌برند

کد خبر : ۱۱۰۳۲۲
بازدید : ۵۵۴۳

فرادید | آبان سال گذشته بود که برزو ارجمند و احسان کرمی اعلام کردند، نمایش پازل را در آمریکا روی صحنه می‌برند. آن‌ها رفته بودند تا نمایش شان را در لس آنجلس، برخی شهر‌های آمریکا، کانادا، اروپا اجرا کنند. بعد برگردند و در ایران تصمیم هم نمایش پازل را روی صحنه ببرند. اما آن‌ها حدود ده ماه است در آمریکا مانده اند و حالا ادعای مهاجرت همیشگی این دو نیز مطرح شده است.

به گزارش فرادید، در این ده ماهی که برزو ارجمند و احسان کرمی در آمریکا حضور داشته اند، آن‌ها با حاشیه حضور در مراسم عروسی یک خواننده پرحاشیه لس آنجلسی نیز دست و پنجه نرم کردند. پس از آن هم برخی فعالان رسانه‌ای مدعی شده اند که آن‌ها اگر به ایران برگردند، احتمالا تا مدتی ممنوع الکار خواهند شد.

اما نه برزو ارجمند و احسان کرمی به ایران برگشتند و نه خبری از ممنوع الکاری آن‌ها شد.

حالا برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به استناد انتشار برخی تصاویر شخصی در اینستاگرام برزو ارجمند مدعی شده اند که او دارد پل‌های پشت سرش به ایران را خراب می‌کند و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

برزو ارجمند و احسان کرمی دیگر به ایران بر نمی‌گردند؟

ولی واقعیت این است که برزو ارجمند و احسان کرمی هنوز این موضوع را تایید نکرده اند و هنوز دارند نمایش پازل را در شهر‌های مختلف آمریکا روی صحنه می‌برند. اما طولانی شدن حضورشان در آمریکا، شائبه مهاجرت شان را نه تایید، بلکه تقویت می‌کند.

برزو ارجمند و احسان کرمی دیگر به ایران بر نمی‌گردند؟

برزو ارجمند و احسان کرمی مشغول چه کاری هستند؟

همین هفته قبل برزو ارجمند و احسان کرمی ویدیویی منتشر کرده اند و گفته اند که ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) در شهر دالاس و ۱ اکتبر (۹ مهر) در آتلانتا نمایش پازل را روی صحنه می‌برند. در حاشیه این نمایش، محسن کرمی برای دنبال کنندگان اش زندگینامه خوانی می‌کند و زندگی پروفسور حسابی را روایت می‌کند.

برزو ارجمند نیز دست به ساز برده و قطعه‌ای را با ساز گیتار برای دنبال کنندگان اش اجرا کرده است. قطعه‌ای که اتفاقا با تحسین بخشی از دنبال کنندگان اش مواجه شده است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    هردوتاشون خیلی مهمم نبودن. نیومدن هم نیومدن!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    هردوتاشون خیلی مهمم نبودن. نیومدن هم نیومدن!!!!

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید