آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۰ شهریور ماه ۲۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۰۴۲۰
بازدید : ۵۴۸

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۰ شهریورماه را ۲۴ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۷۸ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۲۱ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۱۵ هزار و ۵۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۵۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۴۶ هزار و ۲۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۲۰۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۱۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۶۱۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۲۸ هزار و ۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. همچنین در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۵۵ هزار و ۴۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۴۸۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸۱۳ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۰۸ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۱ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۹۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۵ هزار و ۶۵۹ نفر (۸۸ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۴ هزار و ۹۰۶ نفر (۴۰ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۱۳۹ نفر (بدون فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۲۶۲ نفر (۹۷ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۷۳۵ نفر (۳۰ فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و سه نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۸ هزار و ۲۴۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۱۷۵ نفر (۱۸ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۷۵۷ نفر (۱۶ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۴۶۸ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۲۹۹ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۱۵۴ نفر (۲۴ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید