(تصاویر) ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

(تصاویر) ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

آناهیتا همتی همچنین گفته که زندگی با همسرش الکساندر جریوسا، لذت بخش‌ترین و درخشان‌ترین دوران زندگی اش بوده است. او گفته که صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی همسرش بوده و مهارت‌های زندگی را از الکس یاد گرفته است.

کد خبر : ۱۱۰۴۴۳
بازدید : ۲۲۵۷

فرادید | سه روز قبل بود که آناهیتا همتی با انتشار یادداشتی، راز تلخ زندگی اش را برای دنبال کنندگان خود روایت کرد. او پس از سال‌ها در این یادداشت گفت که بین سال‌های ۸۳ تا ۸۶ با الکساندر جریوسا ازدواج کرده و در نهایت مرگ آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است.

به گزارش فرادید، آناهیتا همتی جزئیات دقیقی از ازدواج اش با این مرد غیر ایرانی منتشر نکرده، اما به زوایای زندگی و خصوصیات اخلاقی همسرش پرداخته است. او گفته که صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی همسرش بوده و مهارت‌های زندگی را از الکس یاد گرفته است.

(تصاویر) ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفته است که اگر مرگ آن ها را از هم جدا نمی کرد قرار بوده دوران بازنشستگی شان را با هم سپری کنند.

آناهیتا همتی تاکید کرده که زندگی با همسرش الکساندر جریوسا، لذت بخش‌ترین و درخشان‌ترین دوران زندگی اش بوده است. او علاوه بر این نوشت: تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

(تصاویر) ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

او در پایان این یادداشت هم به سال‌های زندگی مشترک اش اشاره کرده و نوشته است: سال ۸۳ تا ۸۶، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان. امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

(تصاویر) ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی، متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. او در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بود که در سال ۱۳۷۶ ساخته شد، ولی هیچ گاه به نمایش در نیامد.

از جمله آثار او می توان به عشق کافی نیست، دختری به نام تندر، چند می گیری گریه کنی، یک جیب پر پول، قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی شیروانی داغ، بندرعباس، قهرمانان کوچک، گور طلایی و روزی که مرد شدم اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید