آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ شهریور ماه را ۲۱ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۰۴۷۲
بازدید : ۵۸۲

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ شهریورماه ۲۱ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۹۸ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

در شبانه روز گذشته ۱۶ استان کشور، بدون مرگ و میر بوده‌اند و ۱۰ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ داشته‌اند. ۵۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۳۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۳۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۹۱۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۹۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۸۸۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز وجود ندارد و ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۹۲ هزار و ۱۰۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۹۱ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶۵۲ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۸۵۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۵ هزار و ۶۶۸ نفر (۹ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۴ هزار و ۹۱۴ نفر (هشت فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۱۶۵ نفر (۱۵ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۳۴۸ نفر (۸۶ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۷۵۸ نفر (۲۳ فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و سه نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۸ هزار و ۲۴۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۲۰۹ نفر (۳۴ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۷۷۰ نفر (۱۳ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۴۶۸ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۲۹۹ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۱۷۸ نفر (۲۱ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید