قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ شهریورم اه با ۲.۶۷ درصد افزایش نرخ به ۲۲,۲۲۹ دلار معادل ۷۰۳,۵۰۳,۳۹۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۴۷۹
بازدید : ۴۶۴

فرادید | بیت کوین با یک جهش وارد کانال ۲۲ هزار دلار شد. امروز ۲۲ شهریور ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۶۷ درصد به ۲۲,۲۲۹ دلار معادل ۷۰۳,۵۰۳,۳۹۲ تومان رسید.

هفته گذشته بیت کوین روز‌های سختی را سپری کرد، زیرا در اواسط آن به پایین‌ترین سطح شش هفته اخیر خود در حدود ۱۸,۵۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش فرادید؛ هرچند، بیت کوین پس از لمس پایین‌ترین سطح محلی، مقداری از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کرد و مارک ۱۹,۰۰۰ دلار را پس گرفت. حتی تاکید بر سیاست افزایش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا نیز آن را تغییر نداد.

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی هفته، بیت کوین روندی تهاجمی را در پیش گرفت و به بالای ۲۰,۰۰۰ دلار رسید. بیت کوین روز جمعه با افزایش قیمت تا مرز ۲۱,۰۰۰ دلار و فراتر از آن، شاهد افزایشی چشمگیرتر بودیم.

این روند طی روز‌های آخر هفته نیز ادامه یافت و حتی منجر به عبور قیمت از مقاومت‌های ۲۱,۲۰۰ دلار و حتی ۲۲,۰۰۰ دلار شد. در نهایت، سقف قیمت در نزدیکی ۲۲,۳۴۷ دلار شکل گرفت و حرکتی اصلاحی، قیمت بیت کوین را ابتدا به زیر مارک ۲۰ هزار دلار و سپس به سطح فعلی آن رساند.

در نتیجه این تغییرات مثبت، ارزش بازار بیت کوین به بالای ۴۱۵ میلیارد دلار رسیده و دامیننس آن همچنان در حدود ۳۹ درصد است. بیت کوین به نوبه خود، می‌تواند به دلیل نوسانات قیمتی در آمار‌های جدید افزایش را تجربه کرده باشد، زیرا دولت آمریکا شاخص قیمت ماهانه مصرف کننده خود را که معیار اصلی تورم است، در روز سه شنبه منتشر می‌کند.

انتظار می‌رود این گزارش نشان دهد که نرخ افزایش قیمت‌ها در ماه آگوست نسبت به نرخ افزایش یافته ژوئیه کاهش یافته است، که نشان‌دهنده نرمی قیمت‌های بنزین، بلیط هواپیما، هتل‌ها و خودرو‌های دست دوم است، اگرچه قیمت‌های مواد غذایی بالاتر خواهد بوند.

پس از بسته شدن کندل روزانه در بالای سطح ۲۱,۰۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین شتاب صعودی پیدا کرد. این رمزارز توانست سطوح مقاومت ۲۱۲۰۰ و ۲۱۵۰۰ دلار را از میان بردارد. حتی قبل از اینکه خرس‌ها نزدیک به ۲۲۲۵۰ دلار ظاهر شوند، به بالای ۲۲,۰۰۰ دلار رسید.

قیمت اکنون در حال تصحیح حرکت خود در زیر سطح ۲۲,۰۰۰ دلار است. از جنبه نزولی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۲۱,۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۱,۲۰۰ دلار است که در زیر آن قیمت می‌تواند ۲۰,۵۰۰ دلار را آزمایش کن.

در روند صعودی، مقاومت قیمت در نزدیکی ۲۲,۰۰۰ دلار باشد. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۲,۲۵۰ دلار شکل گرفته است که بالاتر از آن بیت‌کوین می‌تواند تا ۲۳,۲۰۰ دلار افزایش یابد.

طی چند روز گذشته بیشتر آلتکوین‌ها نوسانات مشابهی را تجربه کردند، اما اکنون تاحدودی آرام‌تر شده اند. اتریوم نمونه بارز این وضعیت، در شدیدترین روز‌های سقوط بازار تا زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرده بود، ولی در حال حاضر، با نزدیک شدن به زمان هاردفورک Merge، با حدود ۱۰ درصد رشد در بازه هفتگی، در حدود ۱۷۲۵ دلار ایستاده است.

قیمت اتریوم افزایش مناسبی را آغاز کرد و در بالای سطح ۱۷۰۰ دلار قرار گرفت. حتی قبل از اصلاح نزولی نزدیک به سطح ۱۷۹۰ دلار معامله شد. از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۷۲۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۱۶۸۰ دلار قرار دارد که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۶۵۰ دلار برسد.

اگر افزایش دیگری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است ۱۷۸۰ دلار را آزمایش کند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۸۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن ممکن است اتریوم ۱۸۸۰ دلار را آزمایش کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید