آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ شهریوماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ شهریوماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ شهریور ماه ۲۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۰۵۱۶
بازدید : ۶۳۸

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ شهریورماه را ۲۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۳۱۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۵۳ هزار و ۶۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۶۳۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۸۵ هزار و ۶۶۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۹۷۷ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۸ هزار و ۴۸۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد. ۳۵ شهرستان هم در وضعیت نارنجی ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۴۹ هزار و ۵۶۰ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۴ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۱۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸۵۵ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۱۷ هزار و ۸۵۲ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۳ میلیون و سه هزار و ۱۴۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۶ هزار و ۵۳ نفر (۹۲ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۴ هزار و ۹۵۱ نفر (۳۷ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۱۸۵ نفر (۲۰ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۴۲۹ نفر (۸۱ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۷۶۱ نفر (سه فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و سه نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۸ هزار و ۲۴۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۲۴۲ نفر (۳۳ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۷۸۷ نفر (۱۷ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۵۲۹ نفر (۴۰ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۳۸۹ نفر (۹۰ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۱۹۹ نفر (۲۲ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید