سردار آزمون در لیست مهاجمین برتر جام جهانی قطر

سردار آزمون در لیست مهاجمین  برتر جام جهانی قطر

این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.

کد خبر : ۱۱۰۵۴۳
بازدید : ۷۹۸

از نگاه یک سایت فرانسوی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بین ۱۵ مهاجم برتر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد.

به گزارش سایت فرانسوی ۹۰min، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تقریبا دو ماه دیگر شروع می‌شود و به همین خاطر در گزارشی بهترین مهاجمان این دوره از رقابت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱۵- سردار آزمون (ایران)

او ستاره ایران است! سردار آزمون که اکنون بازیکن بایرلورکوزن است تلاش خواهد کرد تا راه گل زدن را به تیم ملی نشان دهد. این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.

باید اعتراف کرد که ایران جزو تیم‌هایی که شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارند نیست، ولی اگر سردار آزمون در فرم عالی باشد به خوبی می‌تواند تاثیر زیادی در بازی ایران داشته باشد و باعث امیدواری مردم کشورش شود.

۱۴- جاناتان دیوید (کانادا)

۱۳- تامی آبراهام (انگلیس)

عملکرد خوب او با آ اس رم به او اجازه می‌دهد تا به تیم ملی انگلیس دعوت شود. تامی آبراهام می‌تواند امید اصلی تیمش در جام جهانی باشد. این هری کین است که گزینه اول تیم ملی انگلیس در جام جهانی است، ولی می‌توان انتظار داشت که تامی آبراهام نیز در کنار او در ترکیب قرار گیرد. تامی آبراهام می‌تواند یک سلاح تهاجمی خوب برای انگلیس باشد.

۱۲- دوسان ولاهوویچ (صربستان)

۱۱- ممفیس دپای (هلند)

۱۰- داروین نونیز (اروگوئه)

۹- لائوتارو مارتینز (آرژانتین)

۸- گابریل ژسوس (برزیل)

۷- روملو لوکاکو (بلژیک)

۶-توماس مولر (آلمان)

۵- کریستیانو رونالدو (پرتغال)

۴- هری کین (انگلیس)

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس آرزو دارد قهرمانی دوم در جام جهانی را برای کشورش به دست بیاورد. او یک نسل طلایی همراه خود خواهد داشت. این مهاجم اغلب با سه شیر بسیار موثر بوده است. او تنها در ۷۳ بازی نزدیک به ۵۰ گل زده دارد. او یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های این جام جهانی خواهد بود.

۳- روبرت لواندوفسکی (لهستان)

۲- نیمار (برزیل)

۱- کریم بنزما (فرانسه)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید