آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ شهریور ماه

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ شهریور ماه

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ شهریور ماه را ۲۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۰۵۵۸
بازدید : ۶۰۸

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۳ شهریور ماه ۲۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

با اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۹۶۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۵۶ هزار و ۳۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۹۱۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۹۹ هزار و ۱۷۵ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

در شبانه روز گذشته نیز ۱۹ هزار و ۴۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۳۹۱ دُز رسید.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۵۳ هزار و ۳۳۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۴ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳۶۳ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۳ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۶ هزار و ۳۴۳ نفر (۲۸۷ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۵۷ نفر (۱۰۶ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۲۱۶ نفر (۳۱ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۵۳۰ نفر (۱۰۱ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۷۶۷ نفر (شش فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۱۷۳ نفر (۲۲ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۸ هزار و ۲۴۲ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۳۳۵ نفر (۹۳ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۸۰۷ نفر (۲۰ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۵۷۸ نفر (۴۹ فوتی)

۱۱ . آلمان ۱۴۸ هزار و ۴۹۸ نفر (۱۰۹ فوتی)

۱۲ . ایران ۱۴۴ هزار و ۲۲۱ نفر (۲۲ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید