(عکس) پیام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

(عکس) پیام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

برخی سایت‌ها و رسانه‌ها داخلی مدعی شدند که پریچهر قنبری به ماجرای طلاق اش از شهاب حسینی واکنش نشان داده است. اما این در حالی است که او اشاره مشخصی به هیچ یک از این ماجرا‌ها نکرده است.  

کد خبر : ۱۱۰۵۷۸
بازدید : ۲۰۸۳۷

فرادید | گرچه چند سالی است که شایعه ازدواج مجدد شهاب حسینی میان برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، اما این ادعا پس از حضور شهاب حسینی در اکران خصوصی فیلم شین با همراهی یک زن غیر بازیگر، جدی‌تر از گذشته طرح شده است.

به گزارش فرادید، گروهی از سایت‌های و رسانه‌های داخلی مدعی اند که طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری جدی است و اکنون شهای حسینی با ساناز ارجمند، عکاس ازدواج کرده است. اما نه شهاب حسینی و نه اطرافیان او این موضوع را تایید تا تکذیب نکردند.

در این میان تنها پریچهر قنبری تمام عکس‌های مشترک شان را پاک کرد، تا به این رسانه‌ها در مورد طلاق شان به شکل تلویحی چراغ سبز بدهد. اما با این وجود همچنان نمی‌توان شایعه ازدواج شهاب حسینی را تایید کرد.

حالا هم پریچهر قنبری تصویری تزئینی از یک زن تنها در برابر پنجره اتاق اش با یک یادداشت معنادار در اینستاگرام اش منتشر کرده است. او در حاشیه این تصویر تزئینی نوشته است: و قسم به نور، وقتی از زخم هایت وارد می‌شود تا غم در آغوشت نگیرد.

(عکس) پیام معنادار پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

پس از انتشار این تصویر و یادداشت، برخی سایت‌ها و رسانه‌ها داخلی مدعی شدند که پریچهر قنبری به ماجرای طلاق اش از شهاب حسینی واکنش نشان داده است. اما این در حالی است که او اشاره مشخصی به هیچ یک از این ماجرا‌ها نکرده است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    شهاب تو هم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید