هواشناسی ایران، امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱

هواشناسی ایران، امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۴ شهریورماه در برخی استان‌های شمالی کاهش محسوس دما (۶ تا ۱۰ درجه) رخ می‌دهد.

کد خبر : ۱۱۰۵۸۰
بازدید : ۵۷۹

فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۲۴ شهریور ماه استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش محسوس دما (۶ تا ۱۰ درجه) رخ می‌دهد.

روز‌های جمعه و شنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ همچنین طی سه روز آینده برای ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شمالی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در نوار شرقی کشور، برخی نواحی مرکز و استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

طی دو روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است. آسمان تهران فردا صاف و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی شنبه کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید