(ویدئو) اعلام علت فوت مهسا امینی تا سه هفته آینده

(ویدئو) اعلام علت فوت مهسا امینی تا سه هفته آینده

جسد مرحومه امینی به سالن تشریح مرکز تشخیصی کهریزک انتقال پیدا کرد و معاینه ظاهری و کالبدگشایی با در نظر گرفتن معیار‌ها و شاخص‌های علمی و مستند سازی انجام شد.

کد خبر : ۱۱۰۶۳۹
بازدید : ۹۶۲

مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: با توجه به انجام آزمایش‌های متعدد از پیکر مهسا امینی، علت مرگ تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد.

مهدی فروزش درباره آخرین وضع رسیدگی به پرونده فوت مهسا امینی در پزشکی قانونی تهران افزود: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بعد از اطلاع از فوت مرحومه مهسا امینی با دستور مقام قضایی، تیم مجرب تخصصی پزشکان قانونی برای بررسی این پرونده تشکیل داد.

وی گفت: جسد مرحومه امینی به سالن تشریح مرکز تشخیصی کهریزک انتقال پیدا کرد و معاینه ظاهری و کالبدگشایی با در نظر گرفتن معیار‌ها و شاخص‌های علمی و مستند سازی انجام شد.

فروزش ادامه داد: نمونه‌های لازم برای سم شناسی و آسیب شناسی از پیکیر متوفی برداشته و به آزمایشگاه‌های تخصصی استان تهران ارسال شد. وی افزود: بعد از حصول نتایج آزمایش‌ها و سوابق پزشکی نامبرده با اخذ نظریه‌های تخصصی رشته‌های مورد نظر علت تامه فوت متعاقبا اعلام میشود.

فروزش درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید