برد دوم تیم فرهاد مجیدی؛ رسانه‌های اماراتی شگفت زده شدند!

برد دوم تیم فرهاد مجیدی؛ رسانه‌های اماراتی شگفت زده شدند!

تیم مجیدی با این پیروزی شش امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. این نتیجه و تغییرات در روزنامه‌های اماراتی نیز بازتاب داشت.

کد خبر : ۱۱۰۶۴۲
بازدید : ۹۰۱

اتحاد کلباء در هفته سوم لیگ امارات از الظفره پذیرایی کرد. تیم فرهاد مجیدی در این بازی توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. این دومین پیروزی پیاپی تیم مجیدی است. آن‌ها در هفته نخست شکست خوردند، اما در دو هفته اخیر برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کرده‌اند.

مجیدی در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آوریم. تیم ما در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در نیمه نخست از فرصت‌های که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم. خوشبختانه تغییراتی که کادر فنی در نیمه دوم انجام داد سرنوشت بازی را تغییر داد.

او ادامه داد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و این پیروزی را به هواداران و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم.

تیم مجیدی در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که نیمه نخست با تساوی بدون گل دنبال شد. مجیدی با شروع نیمه دوم سه تعویض همزمان داشت. حبیب فردان بازیکن تعویض مجیدی از پاس یاسر حسن دیگر بازیکن تعویضی استفاده کرد و گل نخست را به ثمر رساند. همین بازیکن این بار یک پاس گل به رامیرز داد تا تعویض طلایی مجیدی لقب گیرد.

تیم مجیدی با این پیروزی شش امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

این نتیجه و تغییرات در روزنامه‌های اماراتی نیز بازتاب داشت. روزنامه امارات الیوم نوشته است که اتحاد کلباء با پیروزی خوبی که روز گذشته به دست آورد، در جدول رده بندی ۶ امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

روزنامه الخلیج نیز با تیتر «ببرها، شوالیه‌های الظفره را غمگین کردند» نوشته است: در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و اتحاد کلباء توانست ظرف چند دقیقه، ورق بازی را برگرداند.

برد دوم تیم فرهاد مجیدی و خوشحالی عجیب رسانه‌های اماراتی

صفحه توییتری امارات اسپورت نوشت: فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ: در ۳ بازی اول ۹ امتیاز می‌گیریم.اتحاد کلبا ۶ امتیاز از ۹ را کسب کرد.

برد دوم تیم فرهاد مجیدی و خوشحالی عجیب رسانه‌های اماراتی

صفحه کره الامارات نیز به تمجید از سرمربی ایرانی اتحاد کلباء پرداخت و نوشت:- فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ گفت که در سه هفته اول با تیمش پیروز می‌شود. دو مسابقه برد و یک باخت.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید