(ویدئو) خاطره تأمل برانگیز بچه مهمونی در مورد چرخ و فلک

(ویدئو) خاطره تأمل برانگیز بچه مهمونی در مورد چرخ و فلک

حالا بخشی از گفتگوی ایرج طهماسب و بچه مهمونی در مورد خاطره چرخ و فلک سوار شدن او و دختر گل فروش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

کد خبر : ۱۱۰۶۵۸
بازدید : ۲۲۱۹۶

فرادید | برخلاف هفته های قبل که مهمان برنامه مهمونی چهره های مشهور حوزه سینما و تلویزیون بودند. شخصیت محبوب این برنامه یعنی بچه به عنوان مهمان روبروی ایرج طهماسب قرار گرفتتا به سوالات پاسخ بدهد و چالش ها را انجام دهد.

به گزارش فرادید، پس از انتشار قسمت بیست و هفتم مهمونی، حالا بخشی از گفتگوی ایرج طهماسب و بچه در مورد خاطره چرخ و فلک سوار شدن او و دختر گل فروش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در این بخش از مهمونی، شخصیت بچه در مورد خاطره چرخ و فلک سوار شدن اش می گوید: «سوار چرخ فلک شدیم و هی رفت بالا و بالاتر. آفتاب خورد به صورت مان. بعد با خودم گفتم چقدر بالا داریم می رویم! هی آدم ها کوچک و کوچکتر می شدند. چقدر ما آدم ها فکر می کنیم بزرگیم! بعد با خودم گفتم وقتی تو بزرگ شدی شبیه اینها نشوی...»

او خاطره اش را ادامه می دهد و می گوید: «بعد رسیدیم بالای بالا. اون بالا یکهو چرخ فلک ایستاد. اینقدر دور و برم را نگاه کردم. همه چیز اینقدر قشنگ بود. شاید بهترین روز زندگی ام بود طهماسب. در این لحظه دیگر ایرج طهماسب نمی توانست جلوی بغضش را بگیرد و بینندگان را به دیدن ادامه برنامه دعوت کرد.»

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید