(تصاویر) خودروهای سوپر اسپرتی که کنار خیابان این شهر رها می‌شوند!

(تصاویر) خودروهای سوپر اسپرتی که کنار خیابان این شهر رها می‌شوند!

در دبی وقتی یک خودروی رهاشده پیدا می‌شود، مقامات از طریق پیام کوتاه، مالک را مطلع می‌کنند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۱۵ روز، خودرو توقیف خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۰۷۳۲
بازدید : ۱۴۰۹

قبرستان مخصوص خودرو‌های سوپر اسپرت که پر از ماشین‌های گران قیمت فراری، پورشه و لامبورگینی است. شاید به نظر شما این‌ها ماشین‌های بی‌نظیری باشند، اما برای برخی دیگر، این سوپراسپرت ها، معمولی‌اند و وقتی دیگر نیازی به آن‌ها نیست کنار جاده رهایشان می‌کنند.

به گزارش روزیاتو، در دبی تنها با پیدا کردن سوپراسپرت‌های رهاشده می‌توانید سالانه ۳۰ هزار پوند درآمد داشته باشید. هر ساله در کشور امارات حدود ۳ هزار خودروی گران قیمت ازجمله استون مارتین، بنتلی و مرسدس بنز به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور عربی برای بازپرداخت وام‌ها و یا به دلیل اینکه صاحبانشان آن‌قدر ثروتمند هستند که به مدل‌های قدیمی‌تر اهمیت نمی‌دهند، رها می‌شوند و بعد سر از یکی از این قبرستان‌ها در می‌آورند؛ جایی که به خاطر جدا کردن قطعات، آن‌ها را باز می‌کنند، زیرا موتور فراری و چراغ‌های جلوی آن بسیار ارزشمند است.

بعضی از این ماشین‌ها تصادفی اند، اما اکثرشان همان‌طور که در تصاویر پیداست به نظر می‌رسد در شرایط خوبی باشند و تنها کمی گرد و غبار به خود گرفته‌اند.

در دبی وقتی یک خودروی رهاشده پیدا می‌شود، مقامات از طریق پیام کوتاه، مالک را مطلع می‌کنند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۱۵ روز، خودرو توقیف خواهد شد. پس از آن راننده شش ماه فرصت دارد تا جریمه معین شده را بپردازد و ماشین خود را آزاد کند. اما اگر مالک در زمان معین حضور نیابد، خودرو به حراج گذاشته خواهد شد.

پیش از این یک وب سایت کالا‌های لوکس به نام HushHush.com یک موقعیت شغلی را با این شرح آگهی کرده بود: «به یک نفر که سوپراسپرت‌های رهاشده توسط صاحبانشان را پیدا کند نیازمندیم.»

در توضیح این آگهی آمده بود برای یافتن این سوپرخودرو‌ها باید به دبی سفر کنید. آن‌ها هزینه سفر، اقامت، زندگی در آنجا و همچنین حقوق سالیانه ۳۰ هزار پوندی را در کنار درصدی از فروش خودروی پیداشده به عنوان حقوق در نظر گرفته بودند.

آرون هارپین بنیانگذار این وب سایت که به «آمازونِ میلیونرها» معروف است گفته بود: «امیدواریم کسی را پیدا کنیم که علاقه زیادی به ماشین داشته باشد و برای ردیابی شرکت‌های مالی و مذاکره با آن‌ها قبل از توقیف توسط مقامات ابتکار عمل لازم را داشته باشد.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید