قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی

قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی

وقتی چشمم به چشم‌های پسرم افتاد که پر از ترس و هراس بود نتوانستم خودم را کنترل کنم و ناگهان با چاقویی که در خودروام بود به مقتول حمله کردم.

کد خبر : ۱۱۰۹۰۴
بازدید : ۶۶۱

دهیار یکی از روستا‌های اطراف تهران که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود، انگیزه خود را از این کار تخلفات مقتول عنوان کرد.

یکشنبه ۹ مرداد، گزارش درگیری مرگبار در یکی از روستا‌های کن وسولقان به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مرد جوانی در یک درگیری جمعی مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. بررسی‌ها نشان می‌داد عامل این جنایت دهیار روستاست که از بستگان مقتول بوده است.

حدود یک ماه پس از این جنایت، متهم ۴۰ ساله در مخفیگاهش دستگیر شد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

گفتگو با متهم

اختلافت با مقتول سر چه بود؟
آذر سال گذشته به عنوان دهیار در روستا مشغول به کار شدم. مقتول فامیل دورم بود، اما متوجه شدم او در زمین‌های منابع طبیعی ساخت و ساز‌های غیر قانونی انجام داده چندین بار با او صحبت کردم و از او خواستم دست از این کار بردارد. اما بی فایده بود و او به کار خودش ادامه می‌داد و من هم مجبور شدم این تخلف را گزارش کنم.

چرا او را به قتل رساندی؟
قصدم قتل نبود. روز حادثه مقتول به همراه چند نفر به سراغم آمد و معترض بود که چرا ماجرای ساخت و ساز‌های غیر قانونی او را گزارش کرده‌ام. سر همین مسأله هم باهم دعوایمان شد. آن‌ها مرا مجروح کردند و من به هر زحمتی بود از زیر دست‌شان فرار کردم و به سمت خودروام آمدم که پسر ۹ ساله ام نیز داخل آن نشسته بود.

وقتی چشمم به چشم‌های پسرم افتاد که پر از ترس و هراس بود نتوانستم خودم را کنترل کنم و ناگهان با چاقویی که در خودروام بود به مقتول حمله کردم.

بعد از قتل چه کردی؟
به خانه یکی از بستگانم در اطراف تهران رفتم و در آنجا مخفی شدم. اما خیلی پشیمان بودم دراین مدت خانواده‌ام چند باری به سراغ خانواده‌اش رفته و درخواست بخشش کرده بودند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید