زمان واریز یارانه مهر ماه ۱۴۰۱؛ کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

زمان واریز یارانه مهر ماه ۱۴۰۱؛ کالابرگ الکترونیکی کی اجرا می‌شود؟

طبق بررسی‌ها همچون ماه‌های گذشته، زمان واریز یارانه مهر ۱۴۰۱ نیز دستخوش تغییر نخواهد شد و در روز چهارشنبه بیستم مهر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. در این مرحله نیز یارانه افراد حاضر در دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته سرپرستان خانواری که سال ۹۹ وام کرونا دریافت کرده اند، این ماه هم قسط ۳۵ هزار تومانی از حساب شان کسر می‌شود.  

کد خبر : ۱۱۰۹۲۶
بازدید : ۵۹۱۴۶

فرادید | درست یک ماه قبل بود که وزیر اقتصاد اعلام کرد که طرح پیشن‌های وزارت رفاه برای اجرای کالابرگ الکترونیکی در شهریور ماه در دولت بررسی می‌شود، تا در نهایت زمان اجرای طرح مشخص شود. او حالا گفته که این طرح در دولت بررسی شده است، اما هنوز زمان مشخصی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی پیش بینی نشده است.

به گزارش فرادید، احسان خاندوزی به تازگی در مورد ماجرای بررسی اجرای کالابرگ الکترونیکی در دولت گفته است که پیش از اجرای سراسری این طرح، وزارت رفاه درخواست کرده که یک مرحله دیگر به شکل آزمایشی اجرا شود، تا اشکالات طرح برطرف شود.

طبق اعلام وزیر اقتصاد، فعلا یارانه بگیران برخی استان‌ها به شکل کالابرگ یارانه خود را دریافت می‌کنند، تا به شکل آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی مورد سنجش و بررسی قرار گیرد.

اما او نگفته که مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی آزمایشی به مدت چند ماه و در چند استان انجام می‌شود، اما به نظر می‌رسد که فعلا دولت قصد گسترش آن به کل کشور را در مهر ماه ندارد. چنانچه خاندوزی هم گفته که تخمینی برای زمان اجرای کالابرگ الکترونیک ندارند.

زمان واریز یارانه مهر ۱۴۰۱

در شرایطی که تکلیف اجرای سراسری کالابرگ الکترونیکی فعلا مشخص نشده، به نظر می‌رسد که یارانه در مرحله ۱۴۱ نیز به صورت نقدی پرداخت می‌شود؛ بنابراین همچون ماه‌های گذشته، زمان واریز یارانه مهر ۱۴۰۱ نیز دستخوش تغییر نخواهد شد و در روز چهارشنبه بیستم مهر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در این مرحله نیز یارانه افراد حاضر در دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. البته سرپرستان خانواری که سال ۹۹ وام کرونا دریافت کرده اند، این ماه هم قسط ۳۵ هزار تومانی از حساب شان کسر می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید