(عکس) شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

(عکس) شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

اما در واقع هیچ یک از این ادعاها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده و نه پای ناپدری در میان است.

کد خبر : ۱۱۰۹۸۵
بازدید : ۹۴۰۶

فرادید | این اولین بار نیست که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی براساس برخی تصاویر اقدام به شایعه سازی برای چهره‌های مطرح می‌کنند. البته انگار آخرین بار هم نخواهد بود. در تازه‌ترین شایعه سازی، این دسته از رسانه‌ها مدعی شده اند که مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده است.

به گزارش فرادید، شایعه ازدواج مهرواه نیا به فاصله ۲۴ ساعت میان کاربران و رسانه‌ها دست به دست شد و شایعات دیگری را هم به وجود آورد. پس از این ماجرا آن‌ها مدعی شدند که آزیتا حاجیان، همسر سابق محمدرضا شریفی نیا و مادر مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده است. بعد هم شایعه رونمایی ناپدری مهراوه شریفی نیا را بر سر زبان‌ها انداختند.

اما در واقع هیچ یک از این ادعا‌ها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده و نه پای ناپدری در میان است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که همه این شایعات بر پایه چند تصویر است که از فیلم‌های اخیر مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان برداشته شده است. در یکی از این تصاویر مهراوه شریفی نیا در لباس عروس دیده می‌شود.

(عکس) شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

این در حالی است که این تصویر مربوط به پشت صحنه یکی از نقش‌های اخیر او است. آن‌ها بر پایه همین تصویر شایعه ازدواج مهراه شریفی نیا را منتشر کرده اند.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا، متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران است و از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را آغاز کرد. مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند، اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است.

او در سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه پیاده شد.

از جمله آثار مهراوه شریفی نیا می‌توان به گورکن، مری پاپینز، دزد عروسکها، قلب یخی، درخونگاه، دل، پرسه در حوالی من و اگر باران ببارد اشاره کرد.

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان بازیگر، متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶ در ملایر است و فارغ التحصیل دو رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های دراماتیک دانشگاه هنر است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ با نمایش خورشید خانم آفتاب کن شروع کرد.

پس از آن هم در نمایش‌های بهرام چوبینه، ژاندارک، نسل آواره، نمایش بی کلام و دایره گچی قفقازیبه ایفای نقش پرداخت. در ادامه آزیتا حاجیان فعالیت در سینما را در سال ۱۳۶۸ و با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.

وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید