قیمت بیت کوین امروز ۴ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۴ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۴ مهرماه با ۱.۱۳ درصد افزایش نرخ به ۱۸۹۴۹ دلار معادل ۶۱۱۲۳۷۱۲۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۰۹۹۵
بازدید : ۵۷۳

فراديد | بیت کوین همچنان در کانال ۱۸ هزار دلار قرار دارد. امروز ۴ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۱۳ درصد به ۱۸۹۴۹ دلار معادل ۶۱۱۲۳۷۱۲۷ تومان رسید.

بر اساس اطلاعات پلتفرم تحقیقاتی، ارز دیجیتال طی این مدت نوسانات کمتری را به ثبت رساند، زیرا کریپتو نسبت به پایین‌ترین سطح ژوئن بهبودی جزئی را ثبت کرده است.

از ۱۰ روز پیش شاهد درجازدن‌های بیت‌کوین حوالی مرز ۱۹ هزار دلار هستیم و در شبانه‌روز گذشته اغلب ارز دیجیتال سرشناس افت‌وخیز محدودی داشتند.

کونا گوئل و سامی کساب از مساری در مورد وضعیت بیت‌کوین طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ گزارش کردند که نوسانات در سه ماهه سوم به تدریج کاهش یافته است و میانگین نوسانات ۳۰ روزه برای ماه آگوست ۶۰ درصد در مقایسه با بیش از ۸۰ درصد ماه ژوئن بود.

به‌طور کلی، سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ شاهد این مورد بوده است که بیت‌کوین به‌طور اساسی دو موقعیت کلیدی خود را (به عنوان محافظ تورم و دارایی ذخیره ارزش) در بحبوحه سقوط بازار نزولی از دست داده است که باعث کاهش بیش از ۷۲ درصدی از رکورد‌های بی‌سابقه در سال ۲۰۲۱ شد.

تحلیلگران افزودند که نوسانات کمتر برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار، باعث شد که بازار ارز‌های دیجیتال گسترده‌تر، نقدینگی بسیار کمتری را در طول دوره ثبت کند. به عنوان مثال، مجموع نقدینگی‌های طولانی‌مدت در ماه آگوست به پنج میلیارد دلار رسید که بیش از ۵۰ درصد از ۱۰.۸ میلیارد دلار ثبت شده در ژوئن کاهش داشت.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید