(عکس) ماجرای پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی و واکنش او

(عکس) ماجرای پایین کشیدن بیلبوردهای شهاب حسینی و واکنش او

شهاب حسینی پس از انتشار جمع آوری بیلبوردهایش از سطح پایتخت یادداشتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او با تایید این خبر گفته که بیلبورد فیلم سینمایی شین که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد هم پایین کشیده شده است.

کد خبر : ۱۱۱۰۱۵
بازدید : ۱۳۴۶۷

فرادید | شهاب حسینی با انتشار یادداشتی به پایین کشیدن بیلبوردهایش از سطح شهر تهران واکنش نشان داده است. این واکنش پس از آن صورت گرفت که رسانه‌ها خبر دادند، بیلبورد‌های شهاب حسینی در فیلم سینمایی شین و مجموعه نمایش خانگی پوست شیر جمع آوری شده است.

به گزارش فرادید، البته ماجرا در گام اول از بیلبورد‌های علی دایی از سطح شهر تهران شروع شد. در این رابطه اعتماد مدعی شده بود که شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل ۱۴۰ دستور داده بیلبورد‌های علی دایی را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

پس از آن هم این رسانه ادعا کرد که دستور جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغات سریال «پوست شیر» با چهره شهاب حسینی صادر شده است.

برخی سایت‌ها و فعالان رسانه ای معتقدند که واکنش شهاب حسینی به فوت مهسا امینی منجر به پایین کشیدن بیلبوردهای او پس از علی دایی شده است.

واکنش شهاب حسینی به پایین کشیدن بیلبوردهایش

شهاب حسینی پس از انتشار جمع آوری بیلبوردهایش از سطح پایتخت یادداشتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او با تایید این خبر گفته که بیلبورد فیلم سینمایی شین که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد هم پایین کشیده شده است.

(عکس) ماجرای پایین آوردن بیلبوردهای شهاب حسینی و واکنش او

او همچنین گفته است که پس از این اتفاق خدا را شکر کرده که اعتقادات قلبی و عشق اش به خدا، رسول اکرم و اهل بیت اش از دایره مصادره به مطلوب خارج شده است.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. او تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود، اما آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

از جمله فعالیت های هنری اخیر شهاب حسینی می توان به کارگردانی و اجرای برنامه همرفیق در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

او همچنین به تازگی نیز به پروژه سینمایی کوه‌های دوردست به کارگردانی میترا تبریزیان پیوسته است. کارگردانی که قبل تر فیلم سینمایی غلام را در لندن ساخته بود و نقش اول آن را شهاب حسینی بر عهده داشت. حالا هم کوه‌های دوردست به نوعی دنباله فیلم پیشین این کارگردان است که نقش اول اش دوباره به شهاب حسینی سپرده شده است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    شهاب حسینی بازیگر خوبیه حیف تکلیفش با خودش مشخص نیس

  • ناشناس ارسالی در

    شهاب آزاده شد و به آغوش ملت بازگشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید