قیمت بیت کوین امروز ۶ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۶ مهرماه ۱۴۰۱

بیت کوین امروز ۵ مهرماه با ۷.۵۰ درصد کاهش نرخ به ۱۸,۷۲۶ دلار معادل ۶۰۸,۵۸۳,۳۲۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۱۰۷۹
بازدید : ۴۹۹

فرادید | بیت کوین نتوانست کانال ۱۹ هزار دلار رار حفظ کند و با ریزش شدیدی در بازار ارز‌های دیجیتال روبه رو شد. امروز ۶ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۷.۵۰ درصد به ۱۸,۷۲۶ دلار معادل ۶۰۸,۵۸۳,۳۲۳ تومان رسید.

با این حال، ارز دیجیتال همراه با سهام ایالات متحده کاهش یافت. شاخص‌های بورس اوراق بهادار در روز گذشته نزول کردند و اس اند پی ۵۰۰ و داو به ترتیب ۰.۷درصد و ۰.۶ درصد کاهش یافتند.

بیت‌کوین پس از از دست دادن ۱۳.۵ درصدی در ماه جولای، همچنان ۴.۴۷ درصد در سپتامبر امسال کاهش یافته است. بزرگترین ارز رمزنگاری شده ۷۲.۲۸ درصد از اوج رکورد خود کاهش یافته است.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸,۸۰۰ دلار است. بسته شدن کندل به زیر سطح ۱۸,۸۰۰ دلار می‌تواند شروع یک کاهش شدید باشد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸,۳۸۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند به ۱۸۰۰۰ دلار برسد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۵.۴۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۳۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۲۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۶ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱.۵۰ میلیارد دلار است که ۷.۳۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۰۱ میلیارد دلار است که ۵.۴۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۵.۲۰ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

به طور خلاصه، قیمت بیت‌کوین دوباره نتوانست مقاومت ۱۹,۵۰۰ دلاری را رد کند. اگر بیت‌کوین برای مدت طولانی زیر ۱۹,۵۰۰ دلار بماند، ممکن است کاهش شدیدی به ۱۸,۰۰۰ دلار داشته باشد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید