(ویدئو) ادعای مرد هندی؛ ۱۰ سال است دست ام را بالا نگه داشته ام!

(ویدئو) ادعای مرد هندی؛ ۱۰ سال است دست ام را بالا نگه داشته ام!

یک مرد هندی ادعا می‌کند که ده سال است دست را بالا نگه داشته و این کار را به احترام پروردگارش انجام می‌دهد. او افزود: من قصد دارم دستم را تا آخر عمرم در این راه نگه دارم. وی مدعی است این کار را انجام داده تا خدا به او توجه کند.

کد خبر : ۱۱۱۰۸۴
بازدید : ۴۶۳۲

وی می‌گوید که دستش حتی در هنگام خواب برای او مشکلی ایجاد نمی‌کند و دیگر آن را احساس نمی‌کند و از دست دیگرش برای انجام کار‌های عادی خود استفاده می‌کند.

رفتار این هندی باعث تمسخر و حمایت از او در شبکه‌های اجتماعی شده است. یکی از کاربران نوشت: من نمی‌توانم دستم را بلند کنم و یک ساعت بالا نگه دارم، حتی اگر به من پول بدهی. دیگری نوشت: دیروز ۱۰ دقیقه دویدم و به نظرم ۱۰ سال بود. شخص دیگری به شوخی گفت: وقتی دندان هایم را مسواک می‌زنم شانه ام خسته می‌شود.

با این حال این مرد که نامش ذکر نشده رکوردار بالا نگه داشتن دستش در جهان نیست. یک مرد هندی که عمار بهاراتی نام دارد در سال ۱۹۷۳ تصمیم گرفت زندگی خود را وقف خدای هندو (شیوا) کند. او برای اثبات فداکاری خود، دست راست خود را بلند کرد و از آن زمان تاکنون آن را پایین نیاورده است.

عمار بهاراتی مردی متاهل با سه فرزند است که تا سال ۱۹۷۳ در یک بانک محلی کوچک کار می‌کرد و از آن زمان تصمیم گرفت که زندگی فروتنانه خود را برای صلح جهانی رها کرده و هدفمند خود را وقف خدای هندو کند.

(ویدئو) ادعای مرد هندی؛ ۱۰ سال است دست ام را بالا نگه داشته ام!

کارشناسان به بهاراتی نسبت به پایین آوردن ناگهانی دست خود پس از این مدت هشدار دادند و خاطرنشان کردند: در صورت تلاش ممکن است باعث آسیب دائمی به اعصاب و گردش خون شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید