(عکس) شایعه ازدواج سوم بهاره رهنما چگونه شکل گرفت؟

(عکس) شایعه ازدواج سوم بهاره رهنما چگونه شکل گرفت؟

این اولین باری نیست که پس از طلاق بهاره رهنما از همسر دوم اش امیر خسرو عباسی، شایعه ازدواج سوم او مطرح می شود. پیش از این و در تیر ماه سال جاری نیز چنین شایعاتی منتشر شده بود، اما بهاره رهنما اوایل مرداد در یک برنامه زنده اینستاگرامی این شایعات را تکذیب کرد و رسما خبر داد که او و امیر خسرو عباسی از یکدیگر جدا شده اند.

کد خبر : ۱۱۱۲۶۳
بازدید : ۱۸۹۶

فرادید | شایعه ازدواج سلبریتی ها این بار به بهاره رهنما رسیده است. در این رابطه برخی رسانه ها و سایت های داخلی طی روزهای اخیر ادعای ازدواج سوم او را مطرح کرده اند. شایعه ای که صحت ندارد و بر پایه احتمالات کذب مطرح شده است.

به گزارش فرادید، این دسته از رسانه ها برای طرح این شایعه، تصویری قدیمی و مشترک از بهاره رهنما در کنار مردی جوان منتشر کرده اند و مدعی شده اند که او با این مرد جوان ازدواج کرده است. این در حالی است که بهاره رهنما در طول روزهای اخیر هیچ اشاره ای به ازدواج اش نکرده و این شایعه را تایید نکرده است.

(عکس) شایعه ازدواج سوم بهاره رهنما چگونه شکل گرفت؟

گروه دیگری از سایت های داخلی تصویری از استوری اخیر که حاوی یک شعر عربی با مفهوم و معنای عشق بود را منتشر کرده و شایعه ازدواج او با یک عراقی را منتشر کرده اند. اما بررسی ها نشان می دهد که این دو ادعا صحت ندارد.

البته این اولین باری نیست که پس از طلاق بهاره رهنما از همسر دوم اش امیر خسرو عباسی، شایعه ازدواج سوم او مطرح می شود. پیش از این و در تیر ماه سال جاری نیز چنین شایعاتی منتشر شده بود، اما بهاره رهنما اوایل مرداد در یک برنامه زنده اینستاگرامی این شایعات را تکذیب کرد و رسما خبر داد که او و امیر خسرو عباسی از یکدیگر جدا شده اند.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما، متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است و در سال ۱۳۷۵، با بازی در سریال بازگشت به خانه، فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز کرد. بهاره رهنما، دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

از جمله آثاری که بهاره رهنما در آنها نقش آفرینی کرده می توان به عناوینی همچون گیسو، دایره زنگی، پاستاریونی، افعی، آشنایی با لیلا، ۳۶۰ درجه، اژدر، آینه بغل، ساخت ایران، آرسنیک و تور کهنه، توفیق اجباری، سن پطرزبورگ، بعد از ظهر سگی سگی، ورود آقایان ممنوع، هرچی خدا بخواد، زن‌ها شگفت انگیزند، ورود زنده‌ها ممنوع، خنده در باران، آس و پاس، خوب، بد، جلف، هشتگ، دیو و دلبر، ایکس‌لارج و آقای سانسور اشاره کرد.

بهاره رهنما در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته و در نمایش‌هایی همچون پنجره‌ها، خدای کشتار، می‌خواهم با میوسوو ملاقات کنم، تراس، خیال‌های جاده جاجرود، پسران آفتاب، دورهمی زنان شکسپیر، سونات پاییزی، فصل فراموشی، شاه لیر، ماربازی و راه پله ایفای نقش کرده است.

وی سابقه نگارش فیلمنامه آثاری همچون شمس العماره، باغ مظفر و شبهای برره را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید