سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه تاریخی واریز میشود؟

سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه تاریخی واریز میشود؟

در تازه‌ترین اظهار نظر، وزیر اقتصاد گفته است که انتظار دارد سود سهام عدالت ۱۴۰۱ پیش از پایان سال به حساب سهامداران واریز شود. اما نگفته که به شکل دقیق این سود در چه ماهی پرداخت می‌‎شود.

کد خبر : ۱۱۱۲۷۴
بازدید : ۳۲۸۵

فرادید | سود مالی سهام عدالت هر سال به شکل معمول با تاخیر یک ساله پرداخت می‌شود. بدین صورت که سود سال مالی ۱۳۹۹ در هفته‌های پایانی اسفند ۱۴۰۰ پرداخت شد و حالا سوال سهامداران این است که سود سهام عدالت آن‌ها آیا مطابق سال گذشته در پایان سال واریز می‌شود یا خیر.

به گزارش فرادید، در تازه‌ترین اظهار نظر، وزیر اقتصاد گفته است که انتظار دارد سود سهام عدالت ۱۴۰۱ پیش از پایان سال به حساب سهامداران واریز شود. اما نگفته که به شکل دقیق این سود در چه ماهی پرداخت می‌‎شود.

اما پیش از او یکی از مسئولان سازمان بورس دو زمان متفاوت را برای واریز سود سهام عدالت اعلام کرده است.

در این رابطه پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اوایل شهریور ماه گفته بود که احتمال دارد سود سهام عدالت در ۶ ماه دوم سال طی دو مرحله مثلا پایان پاییز ۱۴۰۱ و انتهای زمستان ۱۴۰۱ مپرداخت شود. اما فعلا در حال بررسی این پیشنهاد هستند.

او همچنین گفته بود که پرداخت دو مرحله‌ای سود سهام عدالت باید به تصویب شورای عالی بورس برسد. علاوه بر این ۳۶ شرکت سرمایه‌پذیر سود‌های خود را به موقع پرداخت کنند.

سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه تاریخی واریز میشود؟

سود سهام عدالت پرداختی امسال چقدر است؟

طبق اعلام مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار سود سال مالی ۱۴۰۰ دو برابر سال مالی قبل است؛ بنابراین سهامداران دو برابر اسفند سال گذشته سود دریافت می‌کنند. در چنین شرایط سود سهام عدالت دارندگان برگه ۵۳۲ هزار تومانی بیش از یبک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

این مبلغ برای دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز به بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید