قیمت بیت کوین امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ مهرماه با ۱.۷۵ درصد افزایش نرخ به ۱۹,۵۳۰ دلار معادل ۶۵۳,۱۰۶,۵۶۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۱۲۸۱
بازدید : ۴۹۸

فرادید | بیت کوین وارد فاز صعودی شد. امروز ۱۲ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۷۵ درصد به ۱۹,۵۳۰ دلار معادل ۶۵۳,۱۰۶,۵۶۵ تومان رسید.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز وضعیت بهتری در ارزش معاملات مشاهده می‌شود. روز گذشته ارزش معاملات به کمتر از ۲۰ میلیارد دلار رسیده بود و در کل ارزش معاملات ارز‌های دیجیتال هم کاهش یافته بود که اتفاق خوبی نیست. اما امروز از این نظر وضعیت بهتر شده است.

داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهند که ماه اکتبر معمولا ماه خوبی برای بیت کوین بوده است. بیت کوین در ماه اکتبر سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۲۰، ۲۰۱۹، ۲۰۱۷، ۲۰۱۶، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ شاهد افزایش دو رقمی ارزش خود بوده است. بر اساس داده‌های کوین‌گلس، میزان افزایش ارزش بیت کوین در سال‌های مذکور به ترتیب حدود ۳۹.۹۳، ۲۷.۷، ۱۰.۱۷، ۴۷.۸۱، ۱۴.۷۱، ۳۳.۴۹ درصد و ۶۰.۷۹ درصد بوده است.

طی سه روزی که از نخستین هفته‌ی این ماه می‌گذرد، شاهد افزایش ۲.۵۶ درصدی قیمت بیت کوین بوده‌ا‌یم؛ این مسئله می‌تواند نشانه‌ی خوبی باشد از این‌که ماه اکتبر ۲۰۲۲ نیز اکتبر مثبت دیگری برای این ارز دیجیتال خواهد بود.

البته، علی‌رغم افزایش حجم خرید بیت کوین ظرف یک هفته‌ی گذشته، خط میانگین متحرک نمایی ۹ روزه هم‌چنان در زیر خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دارد؛ این یک نشانه‌ی نزولی است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال باید به آن توجه داشته باشند.

اگر قیمت بیت کوین بتواند با موفقیت خط میانگین متحرک نمایی ۹ روزه را به چالش بکشد، آن‌گاه می‌توانیم منتظر شروع یک حرکت صعودی باشیم.

نویسنده‌ی مشهور کتاب پرفروش «پدر پول‌دار پدر بی‌پول»،_رابرت کیوساکی- با پیش‌بینی سقوط دلار تا ژانویه آینده، معتقد است اکنون فرصت خرید بیت‌کوین، طلا، و نقره است.

وی در یک پست توییتری گفت: «فرصت خرید؛ اگر فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، دلار آمریکا قوی‌تر شده و باعث کاهش قیمت طلا، نقره و بیت کوین می‌شود. در این شرایط اقدام به خرید کنید. وقتی فدرال رزرو مانند بانک انگلیس نرخ بهره را کاهش دهد، آن‌گاه شما لبخند خواهید زد و دیگران گریه خواهند کرد.»

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید