(عکس) کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟

(عکس) کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟

کمال خلیلیان متولد ۱۳۳۴ در تهران است و در باشگاه‌های گمرک اهواز، پاس و استقلال به عنوان مهاجم مشغول به بازی بوده است. علاوه بر این او در دهه چهل هجری شمسی عضو تیمی ملی جوانان بوده است و طبق ادعای نسرین مقانلو توانسته با این تیم به قهرمانی آسیا برسد.

کد خبر : ۱۱۱۳۱۴
بازدید : ۱۰۳۷۸۷

فرادید | فوت ناگهانی و شوکه کننده فرزند نسرین مقانلو بر اثر سکته مغزی باعث شده تا توجه رسانه‌ها و عموم به خانواده آن‌ها جلب شود. در حال حاضر نیز رسانه‌ها به زندگی حرفه‌ای کمال خلیلیان، همسر نسرین مقانلو در حوزه فوتبال و ورزش پرداخته اند.

به گزارش فرادید، کمال خلیلیان متولد ۱۳۳۴ در تهران است و در باشگاه‌های گمرک اهواز، پاس و استقلال به عنوان مهاجم مشغول به بازی بوده است. علاوه بر این او در دهه چهل هجری شمسی عضو تیمی ملی جوانان بوده است و طبق ادعای نسرین مقانلو توانسته با این تیم به قهرمانی آسیا برسد.

(عکس) کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟

در تصویری هم در رسانه‌ها منتشر شده و مربوط به حدود پنجاه سال قبل است، کمال خلیلیان در کنار حبیب شریفی، حسن روشن و هادی نراقی دیده می‌شود.

(عکس) کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟

علاوه بر این نسرین مقانلو مدعی شده که همسرش کمال خلیلیان اولین کسی بوده است که به عراق، سنگاپور و … گل زده است. اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که هیچ یک از رسانه‌های پیش از انقلاب و پس از انقلاب به چنین موضوعی اشاره نکرده اند.

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو با کمال خلیلیان

در مورد ازدواج آن‌ها نیز، کمال خلیلیان گفته است که آشنایی شان به فیلمبرداری فیلم سینمایی همسر به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۷۲ بر می‌گردد. او گفته که این فیلم سرنوشت اش را عوض کرده و همزمان با اینکه نسرین مقانلو درگیر بازی در این فیلم بوده، کمال خلیلیان به خواستگاری اش رفته و جواب مثبت گرفته است.

(عکس) کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو کیست؟

او گفته که پس از ازدواج هم آن‌ها ایران را به مقصد آمریکا ترک کرده اند. دو فرزندشان ارشیا و آرین نیز در این کشور به دنیا آمده اند، اما در طول این سال‌ها میان ایران و آمریکا در رفت و آمد بوده اند.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴٧ در تهران است و فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر مورد توجه قرار گرفت.

او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو همچنین سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون چهار اصفهانی در بغداد، نابخشوده، گناهکاران، نیوکاسل، پلکان مرگ و زن ها فرشته اند ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید