درگذشت ناگهانی رضا رویگری صحت دارد؟

درگذشت ناگهانی رضا رویگری صحت دارد؟

روز گذشته بود که برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌های داخلی ادعا فوت رضا رویگری را مطرح کرده بودند. ادعایی که بدون هیچ پایه و اساسی مطرح شده بود. اما چند ساعت بعد رضا رویگری در گفتگو با رسانه‌های رسمی خبر فوت اش را رد کرد.

کد خبر : ۱۱۱۳۵۶
بازدید : ۶۲۵۶

فرادید | این اولین باری نیست که شایعه فوت رضا رویگری منتشر می‌شود، البته با انتشار دوباره شایعه فوت او طی روز‌های گذشته مشخص است که این آخرین باری نیست که شایعه فوت او منتشر می‌شود. جالب است که این بار هم رضا رویگری سخصا این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش فرادید، روز گذشته بود که برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌های داخلی ادعا فوت رضا رویگری را مطرح کرده بودند. ادعایی که بدون هیچ پایه و اساسی مطرح شده بود. اما چند ساعت بعد رضا رویگری در گفتگو با رسانه‌های رسمی خبر فوت اش را رد کرد.

او در این رابطه گفته که هر چند وقت یکبار یک شایعه برای من منتشر می‌شود و این بار هم این خبر را تکذیب می‌کنم. خداراشکر خوب هستم و اتفاقی رخ نداده است.

اولین باری که شایعه فوت رضا رویگری به شکل گسترده دست به دست شد، سال ۱۳۹۳ و چند روز پس از درگذشت مرتضی پاشایی بود. او در یک ویدیو با زبان طنز این موضوع را تکذیب می‌کند و می‌گوید حلوای فوت آن‌هایی که شایعه مرگ اش را منتشر کرده اند، پخته و تا این حلوا را نخورد، از این جهان نمی‌رود.

اما خودش می‌گوید شایعه فوت اش یک بار پس از انقلاب هم مطرح شده بود. هر چند آن زمان هنوز مشهور نشده بود و این شایعه را به دست همسرش رسانده بودند که باعث نگرانی خانواده اش شده بود.

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران است و از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

از مهم‌ترین آثار رضا رویگری می‌توان به هرماس، غریبه، مسافر ری، ستاره می‌شود، مختارنامه، خوب بد جلف، شاهگوش، زهرمار و طعمه اشاره کرد.

او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

رویگری خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اول انقلاب است. او همچنین آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرده و در فیلم‌های سینمایی بسیاری از جمله بوتیک، اخراجی‌ها ۳، مجنون لیلی و دل شکسته حضور داشته است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید