(عکس) ماجرای استوری مبهم و جنجالی امیر مقاره

(عکس) ماجرای استوری مبهم و جنجالی امیر مقاره

امیر مقاره بدون اشاره مستقیم به فوت مهسا امینی و اتفاقات دانشگاه شریف نوشت: «یادونه از بچگی بهمون میگفتن: یک نفر برای همه، همه برای یک نفر. تلخ، اما به واقعیت تبدیل شد.

کد خبر : ۱۱۱۳۶۵
بازدید : ۳۸۹۱

فرادید | امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند، روز گذشته یک یادداشت معنا دار در اینستاگرام خود منتشر کرد که حالا در فضای مجازی و میان رسانه‌ها و سایت‌های داخلی دست به دست می‌شود. او در این یادداشت به اتفاقات دو هفته اخیر کشور به شکل تلویحی واکنش نشان داده است.

به گزارش فرادید، امیر مقاره بدون اشاره مستقیم به فوت مهسا امینی و اتفاقات دانشگاه شریف نوشت: «یادونه از بچگی بهمون میگفتن: یک نفر برای همه، همه برای یک نفر. تلخ، اما به واقعیت تبدیل شد.

او در ادامه این یادداشت برای مردم آرزوی شادی برای مردم کرده و نوشته است: «خدایا خنده رو روی لبان این مردم به خصوص این نسل، این کشور و هموطنهامون بیار دوباره، آمین.»

(عکس) ماجرای استوری مبهم و جنجالی امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره در ۳ دی‎ماه ۱۳۷۴ در شهر تهران به دنیا آمد. او از نوجوانی در حوزه موسیقی فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۵ به همراه رهام هادیان و حمایت یاشار خسروی گروه ماکان بند را تشکیل دادند.

آن‌ها اولین قطعه خود را با نام «هر بار این درو» را منتشر کردند که با استقبال زیادی مواجه شد.

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

ماکان بند یکی از گروه‌های موسیقی ایرانی در ژانر پاپ محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۵ شکل گرفته‌است. این گروه از رهام هادیان، امیر مقاره و امیرمیلاد نیکزاد تشکیل شده است و یاشار خسروی آهنگساز و نوازندهٔ ساکسوفون، رهبری آن را از زمان شکل‌گیری بر عهده گرفته‌است.

نام «ماکان» که بر روی این گروه گذاشته شده است، ریشهٔ فارسی، دیلمی دارد و از نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سدهٔ چهارم هجری گرفته است. کاک، به معنی شجاعت است.

این گروه در پنجمین دوره جشن موسیقی ما در سال ۱۳۹۷، تندیس طلایی بهترین قطعه برگزیدهٔ موسیقی پاپ از نگاه مردم را برای قطعه «یک لحظه نگام کن» دریافت کرد.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید