آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ مهرماه ۳ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۱۳۷۸
بازدید : ۵۵۰

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ مهرماه را ۳ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۶۹ نفر رسید.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸۵۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۵۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۴۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۹۳ هزار و ۵۰۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۲۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۲۹۸ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۷ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۹۰۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست. ۱۶ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۲۴ هزار و ۷۷۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۲۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۸۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۱۹۵ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۵۵ هزار و ۳۸۱ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۶۰۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۸۶ هزار و ۶۸۵ نفر (۳۵۰ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۶ هزار و ۶۴۰ نفر (۱۰۹ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۷۴۵ نفر (۱۲ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۷ هزار و ۷۷۹ نفر (۱۱۳ فوتی)

۵. مکزیک ۳۳۰ هزار و ۱۳۹ نفر (بدون فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۶۲۶ نفر (۱۹ فوتی)

۷. انگلستان ۱۹۰ هزار و ۳۱۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۷ هزار و ۳۰۰ نفر (۴۳ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۸ هزار و ۱۶۵ نفر (۹ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۵ هزار ۳۱۹ نفر (۴۷ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۵۰ هزار و ۲۸۹ نفر (۹۷ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۴۶۶ نفر (۳ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید