افت فشار سیروان قبل از یک مصاحبه

افت فشار سیروان قبل از یک مصاحبه

سیروان خسروی پیش از مصاحبه اینترنتی خود با رضا رشیدپور دچار افت فشار شد.

کد خبر : ۱۱۱۴۹
بازدید : ۴۲۹۸
افت فشار سیروان قبل از یک مصاحبه

سیروان خسروی پیش از مصاحبه اینترنتی خود با رضا رشیدپور دچار افت فشار شد.

به گزارش هنرآنلاین، محدثه سنایی‌فر در کانال "دید در شب" درباره این اتفاق نوشت: ساعت هفت و نیم بعد از ظهر زنگ ساختمان آسمان به صدا در آمد. سیروان و زانیار خسروی، با نیم ساعت تأخیر به استودیو دید در شب آمدند.

آن‌ها بعد از احوالپرسی کوتاه با عوامل برنامه به اتاق رضا رشیدپور رفتند تا احسان حاجیان مدیر برنامه‌های سیروان خسروی نیز به جمعشان اضافه شود. برادران خسروی در گپ‌و‌گفت قبل از برنامه بیش از هر چیز نگران بازتاب‌های این مصاحبه بودند. سیروان خسروی با دقت خاصی تمامی برنامه‌های "دید در شب" را دیده بود و درباره‌ی هر کدام نظر متفاوتی داشت

دقایقی بعد از حضور احسان حاجیان در ساختمان آسمان، عوامل برنامه برای شروع ضبط آماده شدند. سیروان خسروی به تنهایی وارد استودیو شد و گفت: زانیار و احسان در اتاق آقای رشیدپور مانده‌اند تا حسابی پشت سر من غیبت کنند. می‌خواستند خصوصی صحبت کنند به من گفتند برو پایین! سیروان بر روی صندلی دید در شب نشست و زمانی که متوجه شد در کانون توجه عکاس برنامه قرار دارد موبایلش را به دست گرفت و حالت نشستن‌اش را تغییر داد.

خسروی رو به عکاس گفت: از ژست‌های خوبم عکاسی کنید. سرد بودن لوکیشن برنامه و افت فشار سیروان از نگرانی مصاحبه‌ پیش رو باعث شد که او از عوامل برنامه شیرینی طلب کند و به همراه چایی‌اش قبل از شروع ضبط بخورد تا بتواند بر استرس خود غلبه کند.

زانیار خسروی و احسان حاجیان به همراه مجری برنامه وارد لوکیشن شدند. آن‌ها چند دقیقه‌ای درگوشی با سیروان صحبت کردند تا نکات آخر را با او هماهنگ کنند. پانزده دقیقه از شروع گفتگو گذشته بود که برای تعویض باتری‌های دوربین، ضبط برنامه متوقف شد و همراهان سیروان خسروی از فرصت پیش آمده استفاده و دقایقی در بیرون از لوکیشن با هم گفت‌وگو کردند.

زانیار خسروی اگرچه برادر کوچک سیروان است اما مانند یک برادر بزرگ‌تر او را در این مصاحبه همراهی می‌کرد و در طول ضبط نیز به تک تک کلمه‌های سیروان واکنش‌های جالبی نشان می‌داد. با آغاز بخش دوم این مصاحبه رضا رشیدپور به سراغ بحث جنجالی تقلیدی بودن کاور آلبوم "جاده رویاها" رفت.

سیروان در جواب با ارائه‌ی توضیحاتی گفت: لباس من روی عکس کاور آلبوم کت و شلوار است و پاپیونم هم باز است. معروف‌ترین کسی که اینگونه لباس می‌پوشد دانیل کریگ بازیگر جیمز باند است و … بعد از پایان این بخش وقفه‌ی دیگری میان ضبط برنامه ایجاد شد، اما با وجود خاموش بودن دوربین‌ها همچنان این بحث داغ در استودیو جریان داشت.

زانیار در حاشیه‌ی بحث رو به سیروان گفت: البته به جز شباهت کت و شلوار، خودت هم به دانیل کریگ شباهت داری. جمله‌ای که فضای استودیو را از خنده‌های حاضران پر کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید